טבאתה מחפשת בית

גומי שנקשר לזנבה של טבאתה גרם לנמק. לאחר ניתוח במרפאה הווטרינרית והחלמה מלאה היא ממתינה באגודה בקוצר רוח למשפחה מאמצת

את הסבל ואת הכאבים שחוותה טבאתה, כלבה מעורבת בת עשרה חודשים, בלתי אפשרי לתאר במילים. לאחר ניתוח חירום ותקופת החלמה שב החיוך לפניה וכעת אנו מקווים למצוא עבורה בית חם ובעלים אחראיים.

לפני כחודש קיבל מפקח מהמשרד להגנת הסביבה, הממונה על אזור המשולש, דיווח על אודות כלבה שעברה התעללות. הדיווח הועבר לווטרינר הרשותי של האזור, ד"ר אבו ראס, שיצא לחפש אחר הכלבה המשוטטת ומשמצא אותה ראה כי אל הקצה העליון של הזנב שלה נקשר גומי בצורה מהודקת שיצר זיהום קשה.

נציג האגודה יצא מיד לאסוף את הכלבה מטייבה והבהיל אותה למרפאה הווטרינרית לקבלת טיפול. וטרינרית האגודה, ד"ר איה פרי, אבחנה כי הגומי שנקשר לזנבה גרם לזיהום חמור שהתפתח לנמק ומיהרה לנתח אותה. העובדה כי הקשר בוצע בסמיכות לבסיס הזנב הפכה את הניתוח למורכב וארוך יותר ובמהלכו נכרת הזנב.

 הגומי שנקשר לזנבה של טבאתה גרם לזיהום חמור שהתפתח לנמק
הגומי שנקשר לזנבה של טבאתה גרם לזיהום חמור שהתפתח לנמק

במשך חודש נמצאה הכלבה, שזכתה לשם טבאתה, תחת השגחה רפואית וזכתה לטיפול מסור של כל צוות האגודה. במהלך תקופה זו היא התגלתה ככלבה ידידותית והיום היא כשירה להתחיל פרק חדש ושמח יותר בחייה.

אם סיפורה של טבאתה צבט את לבכם, ואם אתם נכונים לקשור את גורלכם בגורלה, תוכלו לקבל פרטים נוספים במשרדי האגודה.

לצערנו לא ידוע מי התעלל כך בטבאתה ונטש אותה לסבול ביסורים, מאחר ועל גופה לא נמצא שבב אלקטרוני. אם גם אתם מבחינים בבעל חיים שעבר התעללות או הזנחה, אנא אל תהססו לפנות אלינו ולדווח. כך נוכל למנוע סבל מיותר מבעלי החיים, לשקמם ולהעניק להם עתיד טוב יותר.