חורף חם לבעלי החיים

אניטה מכבסת ומבקשת: כדי להקל על בעלי החיים בחורף הקר, תרמו שמיכות ואמצעי חימום עבור הכלבים והחתולים החוסים באגודה

החורף כבר כאן: הרוחות מנשבות בעצמה, הגשמים פוקדים אותנו לעתים קרובות והלילות קרים מאוד. אנו באגודת צער בעלי חיים בישראל עושים את מרב המאמצים כדי שבעלי החיים יעברו את העונה הקרה בנעימים ומספקים להם ציוד מתאים.

בעוד שהחתולייה שלנו היא מבנה סגור המצויד במזגנים, חימום תאי הכלבים הוא אתגר גדול יותר. בשנה שעברה השקיעה האגודה סכום לא מבוטל להתקנת סוככים המגינים מהרוח ומהגשם והניתנים לסגירה בעת הצורך. כעת יש צורך לחמם את התאים מבפנים, ולאחר התייעצות עם מומחים הוחלט לצייד את מחלקות הכלבים במנורות חימום בטכנולוגיית אינפרא אדום. למנורות אלה יתרונות רבים: חימום מיידי וממוקד, צריכה נמוכה של חשמל, עמידות למים ולרוחות ואורך חיים של אלפי שעות ללא צורך באחזקה שוטפת. בנוסף, המנורות קלות להפעלה, אינן פולטות רעלים ומאושרות על ידי מכוני התקנים באירופה ובארץ.

אם אתם רוצים לעזור לכלבים הנטושים לעבור את החורף בחמימות ובנעימים, נשמח לקבל תרומות לכיסוי רכישת המנורות בטלפון 4553*. מחירה של מנורה אחת – 200 ₪.

בימים אלה גם המכבסה שלנו עובדת שעות נוספות על מנת לספק לכלבים ולחתולים מצעים נקיים ומחממים. מי שהתגייסה לסייע לנו במשימה היא לא אחרת מאשר אניטה פללי, שקוראת לקהל הרחב בסרטון הווידאו לתרום שמיכות, סדינים, מגבות ואמצעי חימום אחרים. פריטים אלה, כמו גם תרומות לרכישת אמצעי חימום, יתקבלו בברכה במשרדי האגודה ברחוב הרצל 159 בתל אביב.

אנו מאחלים לכם ולכל בעלי החיים חורף חם