לאם ולגורים שלום

מחלצי האגודה יצאו לנגב למבצע חילוץ של כלבה וששה גורים בני יומם

מדי שנה מחלצת האגודה עשרות רבות של בעלי חיים מסוגים שונים הנמצאים במצוקה. אתמול הוכתר בהצלחה מבצע חילוץ נוסף, אשר יצא לדרכו בעקבות דיווח למוקד האגודה על כלבה נטושה ומבוהלת במושב תפרח שבנגב. המתקשר סיפר כי הכלבה נראית לאחר המלטה וכי היא מרבה להיכנס ולצאת מבור הנמצא מתחת למחסן ביישוב. לאחר שלא נמצא מענה במחלקות הווטרינריות הרלוונטיות, יצא צוות המחלצים של האגודה למקום.

בשעות הערב, כאשר בדרום הקר הטמפרטורות צנחו במהירות, הגיע צוות המחלצים למושב ומצא את הכלבה הרזה כשהיא מגנה על הכניסה לבור, התנהגות שנבעה מלחץ ומצוקה. בשלב הראשון הניחו המחלצים אוכל במלכודת גדולה והתרחקו מהמקום. לאחר שהכלבה הרעבה נכנסה למלכודת, השתחל מחלץ האגודה לבור והוציא בזהירות את ששת הגורים שגילם מוערך בכמה ימים בלבד ועיניהם עדיין עצומות.

הכלבה וששת הגורים הובאו לאגודה וכעת הם נמצאים תחת השגחה בתא נינוח עם שמיכה, מנורת חימום ואוכל מזין. הכלבה, שעל גופה לא נמצא שבב אלקטרוני, עדיין נמצאת בלחץ ואנו מקווים כי הסביבה המוגנת והטיפול המסור של צוות האגודה יעניקו לה ביטחון להניק את גוריה ולטפל בהם בשלווה.

אנו רוצים להודות לאזרחים הערניים שדיווחו לנו על הכלבה הנטושה ובכך עזרו למנוע סבל מתמשך. אם נתקלתם בבעל חיים במצוקה, אנא אל תתעלמו והתקשרו אלינו: 4553*.