חגיגה של נתינה בבר המצווה

נער בר המצווה וחבריו הכינו מחצלות מבגדים ישנים ותרמו אותם ביחד עם מזון לבעלי החיים שחוסים באגודה

במקום לחגוג את בר המצווה שלו במסיבת כיתה, בחר תלמיד כיתה ז מבית הספר אורים בכפר הירוק לציין את האירוע המשמח במבצע התרמה לאגודה ולחתולים ולכלבים שמחכים לבתים חמים ואוהבים.

לשם כך הוא גייס את כל בני ובנות כיתתו שנרתמו מיד למשימה. הם אספו בגדים ישנים, סוודרים, פליזים, סווטשירטים, מזוודות, מגבות, גרביים ישנים, כדורי טניס ובקבוקים לפיקדון ורכשו כמה רשתות גומי ובדי פליז. באחד מימי השבת האחרונים, נפגשו כולם בביתו של הנער ובמשך יום שלם הכינו מכל הבגדים הישנים, הבדים, הרשתות והמזוודות כמעט 30 מיטות ומחצלות לבעלי החיים, ומהגרביים וכדורי הטניס הכינו צעצועים. מהכסף שקיבלו עבור בקבוקי הפיקדון הם קנו פחיות שימורים של אוכל רטוב לבעלי החיים.

הכנת מחצלות לבעלי החיים מבגדים ישנים

ההורים של נער בר המצווה אירחו את הכיתה במהלך יום ההכנות עם ארוחת בוקר וצהריים מפנקות וגם הכינו עוגת יום הולדת מיוחדת. כמה ימים לאחר מכן הגיעו תלמידי הכיתה לאגודה בשתי קבוצות, בכל פעם מחצית מהכיתה בהסעה שארגנו ההורים.

התלמידים מגיעים לאגודה עם התרומות שהכינו

הם כמובן הביאו אתם כל המתנות שהכינו, שמעו הסברים על המקום ממדריכי מחלקת החינוך של האגודה ושימחו את הכלבים שמועמדים לאימוץ בטיולים ארוכים וכיפיים.

מטיילים בחצר האגודה עם הכלבים שמועמדים לאימוץ

הנערים והנערות הכריזו שזו הייתה מסיבת בר המצווה המהנה ביותר שהיו בה, והדגישו כי הם הרגישו שהם עשו משהו משמעותי.

החתול זורו והמחצלת החדשה שלו

אנו מאחלים מזל טוב לנער המקסים ולחבריו, ומזמינים גם אתכם לחגוג באגודה בדרך שונה ומשמעותית אירועים משמחים בחייכם. לפרטים נוספים ולתיאום התקשרו: 4553*

התמונות באדיבות ההורים.