גשם של כלבים וחתולים

כחלק ממאמציה לעודד עיקור וסירוס של כלבים וחתולים, האגודה מוציאה את המסר החשוב למרחב הציבורי בדרך מקורית באמצעות מטריות מעוצבות

צילום: צילום מוצרים vipdesign

 

מאז הקמתה לפני 91 שנים, אגודת צער בעלי חיים בישראל היתה חלוצה בהעלאת נושא רווחת בעלי חיים וזכויותיהם למודעות הציבור. אחד הנושאים העיקריים אותם מקדמת האגודה כבר עשורים רבים הוא עיקור וסירוס של חתולים וכלבים, וזאת במטרה לצמצם התרבות בלתי מבוקרת ולמנוע סבל של גורים שמתקשים למצוא בתים מאמצים ולא פעם מושלכים לרחוב.

בימים אלה יוצאת האגודה בקריאה לציבור לעקר ולסרס כלבים וחתולים בדרך מקורית ובולטת במרחב הציבורי, באמצעות מטריות מעוצבות. "גשם של כלבים וחתולים" היא הסיסמה שמופיעה על המטריות המיוחדות, ולצדה המסר לעיקור וסירוס.

את המטריות ניתן להשיג בבית המחסה של האגודה ברחוב הרצל 159 בתל אביב בתרומה של 25 ₪. לפרטים ניתן להתקשר בטלפון 4553*.

מטריות עם מסר לעיקור וסירוס - אגודת צער בעלי חיים בישראל

במרפאה הווטרינרית של אגודת צער בעלי חיים בישראל שברחוב הרצל 159 בתל אביב מבצעים ניתוחי עיקור וסירוס לצד טיפולים וטרינריים נוספים במחירים נוחים. לקביעת תור ולפרטים נוספים, אנא התקשרו: 4553*.

מדוע חשוב לעקר ולסרס כלבים וחתולים?       

בישראל ננטשים מדי שנה עשרות אלפי כלבים וחתולים, רבים מהם גורים שלא פעם מושלכים לרחוב. מאחר ואין מספיק אנשים שמעוניינים לאמץ אותם, הפתרון ההומאני לבעיית ההתרבות הזו, המוסכם באופן גורף בקרב ארגונים לרווחת בעלי חיים בכל העולם, הוא עיקור וסירוס.

לניתוחי עיקור וסירוס, שמתבצעים בהרדמה כללית וההחלמה מהם מהירה יחסית, יתרונות רבים: הם מונעים מחלות שונות, מאריכים את תוחלת החיים של בעלי החיים ומשפרים את איכות חייהם. נקבות מעוקרות הופכות לרגועות יותר ואינן מושכות זכרים, ואילו זכרים מסורסים הופכים אגרסיביים פחות ונטייתם לברוח, לשוטט ולרדוף אחר נקבות מיוחמות קטנה. בנוסף, בעלים לכלבים מעוקרים ומסורסים משלמים אגרת רישיון שנתית נמוכה יותר, ומעל לכל – בעלים שמעקרים ומסרסים את חיות המחמד שלהם לא צריכים לחפש בתים עבור הגורים שנולדים וכך מונעים התרבות וסבל של הדורות הבאים.

כאמור, הפצת המטריות היא צעד נוסף של האגודה בעידוד הציבור לעקר ולסרס כלבים וחתולים. מלבד הפעילות ההסברתית רבת השנים בנושא, המסר החשוב הזה מועבר בפעילויות שמעבירה מחלקת החחינוך של האגודה, ולפני שבע שנים עבר חוק ביוזמת האגודה לפיו בעלים לכלבים שאינם מסורסים/מעוקרים משלמים אגרה שנתית גבוהה יותר. בנוסף, כבר למעלה משלושה עשורים האגודה מוציאה בעלי חיים לאימוץ רק לאחר שעברו עיקור או סירוס.