חברים על ארבע – תורמים לבעלי החיים

אנו מזמינים אתכם להיות שותפים לדרך ולתרום עבור בעלי החיים במסגרת קמפיין מיוחד

כבר 92 שנים אנו פועלים למען בעלי החיים – מטפלים, משקמים, מוצאים להם בתים אחראיים ואוהבים, נאבקים על זכויותיהם ומנחילים לדור הצעיר את אהבת החי באמצעות פעילויות שמעבירה מחלקת החינוך להומאניות של האגודה. מדי יום מגיעים לבית המחסה שלנו כלבים וחתולים שסבלו מנטישה, הזנחה או התעללות, וצוות האגודה והמתנדבים היקרים מעניקים להם טיפול מיטבי עד למציאת בעלים אחראיים ואוהבים שישכיחו מהם את הטראומה שעברו.

הפעלת בית המחסה והטיפול בבעלי החיים דורשים משאבים רבים, ולצערנו ההוצאות המרובות עולות על ההכנסות. כדי שנוכל להמשיך להציל, לטפל ולשקם את בעלי החיים ולדאוג להם לבית קבע חם ואוהב – אנו זקוקים לתמיכה שלכם. כל תרומה, ולו הקטנה ביותר, יכולה למנוע סבל ולעשות את ההבדל עבור בעלי החיים.

לעמוד הקמפיין ולתרומה לחצו כאן.

קמפיין מיוחד בשיתוף ישראל תורמת קורא לכם לתרום ולסייע לחברים על ארבע. במסגרת הקמפיין, תוכלו לבחור בסכום התרומה החודשי. לדוגמה: תרומה של 18 ₪ תכסה טיפול נגד תולעים לגור חתולים; עבור 50 ₪ בחודש נוכל להאכיל גור חתולים במזון רטוב; 200 ₪ ישמשו אותנו להאכלת כלב אחד במזון יבש במשך חודש וכד'. התרומות מוכרות לצרכי מס לפי פקודת המס (סעיף 46 א').

לעמוד הקמפיין ולתרומה לחצו כאן.

בואו ועשו מעשה טוב, ובעלות של כמה עשרות שקלים לחודש תוכלו לעזור לנו לעזור להם!

אגודת צער בעלי חיים בישראל, הארגון הוותיק ביותר בארץ לרווחת בעלי חיים, היא עמותה ללא כוונות רווח המנוהלת על ידי ועד מתנדבים, ופעילותה הענפה מתאפשרת הודות לרוחב ליבם של תורמים.

הפעילות באגודה אינה מסתכמת רק בקליטת בעלי חיים במצוקה, בטיפול ובשיקום. שאיפתנו היא להכין את הכלבים והחתולים הנטושים לקראת מעבר לבית חם ואוהב. כדי שבעל החיים לא יחווה נטישה כואבת נוספת, אנו מנהיגים תהליך "אימוץ אחראי", שבבסיסו התאמה מקסימלית לבעלים, תוך הדגשת האחריות והמחויבות בגידול בעל החיים כל חייו. כל הכלבים והחתולים יוצאים מהאגודה לבתים מאמצים כשהם מחוסנים, משובבים ומעוקרים או מסורסים, וזאת כדי לצמצם התרבות בלתי מבוקרת ולמנוע סבל של גורים לאחר המלטות לא רצויות.

לצד החינוך לאימוץ, מדי שנה מקיימת מחלקת החינוך של האגודה מאות פעילויות לילדים, נוער ומבוגרים, בהן מונחלים ערכים כגון אהבת החי, דאגה, חמלה וסובלנות.

תודתנו נתונה מראש לתורמים היקרים.