החורף השלישי שלהן לבד

מרגו ומוניק, שתי נסיכות צרפתיות שכל חייהן גדלו ביחד, עוברות את החורף השלישי שלהן באגודה וממתינות לבעלים שיעניקו להן את הבית החם שעליו הן חולמות כל כך הרבה זמן

מרגו ומוניק הגיעו אלינו לאגודה בשנת 2017 בעקבות מצב רפואי ואשפוז של בעליהן. מדובר בזוג כלבות טובות ומתוקות שקשורות האחת לשנייה כמו בחבל טבור. כל חייהן הן חיו יחד, ישנו באותה מיטה, אכלו מאותה הקערה ולא עזבו אחת את השנייה לרגע, ולנו זה היה ברור – קשר שכזה אסור לנו להפריד. אחרי הנטישה שהן חוו הן לא תוכלנה להתמודד גם עם פרידה האחת מהשנייה.

במשך ימים, שהפכו לשבועות, שהפכו לחודשים ארוכים, חיפשנו עבורן בית שיאמץ אותן יחד, כי הן בעצם כמו כלב אחד, עושות הכל יחד ומתנהלות בהרמוניה מושלמת. לפני מספר חודשים הגיע הזוג המיוחל ששמח לאמץ את שתיהן והן יצאו מהאגודה, משאירות אחריהן שובל של עובדים ומתנדבים נרגשים, שהרגישו שהנה החלום של כולנו התגשם – הנה הן יזכו סוף סוף להמשיך את חייהן חבוקות בבית חם.

למרבה הצער, זמן לא רב מאוחר יותר התבשרנו שבעקבות משבר משפחתי, לזוג הכלבות אין כעת מקום. עוד באותו היום נהג האגודה, מלווה ביועצת אימוצים, יצאו לדרך על מנת להביאן בחזרה לאגודה, ומאז הן מחכות לאימוץ וזוכות למלוא האהבה מהצוות והמתנדבים שהתגעגעו אליהן.

כעת אנחנו מחפשים עבורן בית מאמץ חדש ויציב, שיוכל להעניק להן את המקום החם שהן כל כך זקוקות לו, והפעם לתמיד. הן מחונכות ומתוקות, שמחות ואהובות, נהנות להתלטף ולהתפנק וגם לרוץ אחרי כדורי טניס. מרגו בת 7.5 שנים (בעלת פרווה אפורה) ומוניק בת 8.5 שנים (קטנה יותר פיזית ובעלת פרווה חומה). 

בואו נעזור לשתי הנפלאות האלה, שעברו מספיק בחייהן, למצוא משפחה חדשה וטובה. יש להן עוד כל כך הרבה אהבה לתת, והן יוקירו תודה לכל מי שיבחר להפוך אותן לחלק בלתי נפרד מהמשפחה.

צפו בקטע מהתוכנית "פותחים יום", ששודר ב-5.12.19 בערוץ 13, רשת, שבו מתארחות מרגו ומוניק ביחד עם גיא חמל ממחלקת החינוך של האגודה. אליהם הצטרפה גם מוריה אור מההרכב MARBL, שיצר את השיר והקליפ המרגש The First Day Of The Rain במטרה לעודד אימוץ כלבים. בסיום הקליפ מופיעים כלבים המועדים לאימוץ באגודה, ביניהם גם מרגו ומוניק המתוקות.

צילום תמונה ראשית: אירה פרוחורוב