השבב של לונה

לפני שמונה שנים אימצה ח"כ שלי יחימוביץ את הכלבה לונה באגודה. השבוע לונה אבדה ובעקבות דיווח הגיעה אלינו. הודות לשבב שנשאה על גופה היא שבה בשמחה לביתה

בתחילת השבוע התקבלה שיחה במוקד האגודה, שדיווחה על כלבת לברדור מעורבת המשוטטת ללא בעלים ברחוב הירקון בתל אביב. רכב החילוץ שלנו יצא מיד לדרך והביא את הכלבה לאגודה. לאחר שנמצא כי הכלבה נושאת על גופה שבב אלקטרוני, התגלה כי מדובר בלונה, כלבה בת 11 שאומצה באגודה לפני 8 שנים על ידי חברת הכנסת שלי יחימוביץ'. יחימוביץ', שחיפשה אחר הכלבה האובדת במשך שעות ארוכות, התרגשה לשמוע שלונה נמצאה בריאה ושלמה והגיעה מיד לאסוף אותה.

וכך כתבה יחימוביץ' בעמוד הפייסבוק שלה: "לונה שלנו חמקה דרך הדלת הפתוחה ונעלמה ל-24 שעות קשות. חיפשנו אותה ברחובות בגרון ניחר, עד שהתקשרו אלינו מצער בעלי חיים, שם גם אימצנו אותה לפני שנים, ובישרו שנמצאה, תועה ומסכנה, וזוהתה בעזרת השבב. כבוד ותודה לצער בעלי חיים, ואגב יש שם חתולים וכלבים מקסימים שמחכים לאימוץ".

סיפור היעלמותה של לונה הסתיים בטוב, אך לצערנו כלבים אובדים רבים אינם זוכים לשוב הביתה, מאחר והם אינם משובבים או שפרטי בעליהם אינם מעודכנים במרכז השבבים הארצי. על מנת למנוע עגמת נפש, אנא דאגו לשבב את כלבכם (כפי שמורה החוק) וודאו כי פרטיכם אכן מעודכנים במרכז השבבים.