הסטודנטים למען הכלבים

קבוצה גדולה של סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב הגיעה להתנדב באגודה במסגרת יום התנדבות מיוחד שארגנה אגודת הסטודנטים

ביום שישי האחרון, 20.5, זכו הכלבים השוהים באגודת צער בעלי חיים בישראל ליום כיף אמיתי בחברתם של סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב. פעילות זו היתה חלק מיום התנדבות גדול שיזמו נציגי מועצת אגודת הסטודנטים, במטרה לאפשר לסטודנטים שמעוניינים להתנדב לעשות זאת בצורה מרוכזת ומאורגנת, ובתקווה שיום זה יפתח פתח לפעילות התנדבותית בעתיד.

במסגרת יום ההתנדבות בחרו הסטודנטים מקום התנדבות מועדף מתוך כמה מקומות שהוצעו להם וביניהם: ניקוי חופים, חלוקת מזון לנזקקים, ליצנות רפואית לילדים, פעילויות הווי לקשישים ואירוח תלמידי בי"ס עירוני ז' ביפו בקמפוס.

סטודנטים ביום התנדבות באגודה. צילומים: דביר רשף
סטודנטים ביום התנדבות באגודה. צילומים: דביר רשף

"הרעיון עלה מהסטודנטים, ואנחנו מאוד מקווים שהוא יהפוך למסורת שתגדל ותתפתח", אמר רן לבנה, יו"ר אגודת הסטודנטים. "ההיענות הגדולה ליום הזה הראתה כמה חשוב להם לתרום ולהתנדב". לדברי עיינה וולבוטר, סטודנטית להנדסה ביו-רפואית וממארגנות הפעילות: "המטרה שלנו היתה להנגיש לסטודנטים את העמותות ואת ההתנדבות. הסטודנט תמיד עסוק ואין לו זמן, אבל אם נוצרת הזדמנות נוחה הוא ינצל אותה, ולכן חשוב לנו ליצור את החשיפה ולעודד את החשק להתנדב".

להנגיש לסטודנטים את העמותות ואת ההתנדבות
להנגיש לסטודנטים את העמותות ואת ההתנדבות

30 הסטודנטים שהגיעו לאגודה קיבלו הסבר על פעילות המקום, ערכו סיור מודרך בין המתקנים השונים והוציאו לטיול את הכלבים המועמדים לאימוץ. לדברי ברית, סטודנטית לביולוגיה וניהול ומתנדבת במרפאה לחיות בר בספארי: "עזרה לקשישים נמצאת תמיד בכותרות. עזרה לבעלי חיים זה משהו ששוכחים ממנו והוא חשוב לא פחות. רבים מהכלבים באגודה נזרקו לרחוב ע"י הבעלים שלהם ורצינו לעשות משהו טוב למענם, כי כלבים עושים בדרך כלל הרבה טוב למעננו. אני מקווה שהפעילות הזו תעשה לסטודנטים חשק לאמץ כלב או להגיע ולהתנדב לעתים קרובות".

הסטודנטים הוציאו לטיול את הכלבים המועמדים לאימוץ
הסטודנטים הוציאו לטיול את הכלבים המועמדים לאימוץ

אנו רוצים להודות לאגודת הסטודנטים על היוזמה המבורכת ועל היום המוצלח, ולסטודנטים המתנדבים על הנכונות, ועל העניין והמסירות שגילו במהלך היום.