החבר הכי טוב של זואי

ספר ילדים חדש ומשמח על חברות בין ילדים לבעלי חיים, שנכתב על ידי ליאור אייזלר בהשראת הקשר המיוחד שנרקם בין הכלב צ'נדלר אותו אימץ מהאגודה לבין בתו זואי

לפני ארבע שנים ליאור אייזלר וענבל גבור הגיעו לאגודה במטרה לאמץ כלב. בין כל הכלבים הנרגשים, מי שמשך את תשומת לבם היה צ'נדלר, כלב שועלי מעורב וביישן בן 4.5 שנים, שלא זכה ליחס חם מבעליו עד שהחליטו לוותר עליו והוא התקשה להתרגל לחיים במכלאה. הקליק היה מיידי, ויועצי האימוץ שלנו הסבירו לבני הזוג כי מדובר בכלב מתמסר ואוהב, אך חרדתי, שזקוק לבעלים שנמצאים רוב היום בבית. צ'נדלר התאקלם במהירות בביתו החדש והפך לחלק בלתי נפרד מהמשפחה, אשר התרחבה לפני כשנתיים עם לידתה של הבת זואי.

"בחודשים הראשונים לאחר שזואי נולדה, קיבלנו במתנה מבחר ספרי ילדים", נזכר ליאור. "כשהתחלתי לעיין בהם, זיהיתי שהעלילה של מרביתם מעמידה את הדמויות בסיטואציות עצובות, לא נעימות ובמקרים מסויימים גם מסוכנות. כן, העולם שבו חיים אנו וילדינו מורכב, אבל האם ככה היינו רוצים שהיום שלהם יסתיים?". מתוך אמונה שכל ילד צריך ללכת לישון עם מחשבות שמחות, נולדה AizlerZ, הוצאת ספרים קטנה, עצמאית וצעירה, שחרטה על דגלה לכתוב ולספר סיפורים שמחים, מרתקים ומלאי צבע, עם עלילה חיובית וערכים חשובים.

צילום: אייזלר'ז הוצאה לאור, איור: טל משה Tul_art@

הסנונית הראשונה של ההוצאה היא הספר "החבר הכי טוב של זואי", שנכתב על ידי ליאור אייזלר בהשראת החברות שנרקמה בין זואי לצ'נדלר מיום פגישתם הראשון. הספר, שמיועד לילדים בני 3-6 ומלווה באיורים מרהיבים של המאיירת טל משה, הוא יותר מספר על חברות. באמצעות חרוזים משעשעים, איורים צבעוניים ועלילה המתמקדת במוטיבים חיוביים, שהופכים את חוויית הקריאה לכיפית ומהנה, הספר מלמד ומקדם שיח על לקיחת אחריות, על אכפתיות לאחר ועל אמפתיה וחיבור רגשי בין ילדים לבעלי חיים.

לצד הספר שמודפס על נייר כרומו איכותי עם כריכה קשה, ההוצאה מציעה חוברת צביעה עם איורים נבחרים מתוך הספר, ערכה צבעונית של בובות אצבע ועזרי משחק, ומארז משמח הכולל את כל הפריטים.
לפרטים נוספים ולרכישה,
לחצו כאן.

הספר "החבר הכי טוב של זואי" משולב בפעילויות מחלקת החינוך להומאניות של אגודת צער בעלי חיים בישראל המתקיימות ברחבי הארץ, והוצאת הספרים תתרום 15% מההכנסות לטובת בעלי החיים באגודה.

תמונה משפחתית: ענבל וליאור אייזלר עם בתם זואי והכלב צ'נדלר. צילום באדיבות המשפחה
תמונה משפחתית: ענבל וליאור עם בתם זואי והכלב צ'נדלר. צילום באדיבות המשפחה