הדלת עם הכלב

מדבקות צבעוניות לדלת הכניסה במבחר עיצובים ובכיכובם של בעלי חיים כתרומה לאגודה

דלת הכניסה לבית מאופיינת לרוב בצבעים נייטרליים ובעיצוב גנרי ומשעמם, שאינם מעידים על יושביו. בעוד שלעיצוב הבית מקדישים מחשבה רבה, זמן וכסף, חלל הכניסה אינו זוכה ליחס דומה ונותר ברוב המקרים מיותם.

קולקציית Pimp Your Door של המעצבת ובעלת סטודיו אקסייט טטיאנה יארוש תשדרג את מראה הדלת ותעניק לה זהות חדשה ומראה מזמין, צבעוני ושובב. מדובר בסדרת מדבקות לדלת הכניסה שמותאמות לפי גודל העינית, המעוצבות עם דמויות מאויירות של בעלי חיים. המדבקות, העשויות בהדפסת לייזר איכותית על נייר בשילוב פי. וי.סי., עמידות במיוחד והדבקתן פשוטה ונוחה. כל שנותר הוא לבחור את האייקון האהוב (ינשוף כחול או ורוד, חתול או כלב) ובפעם הבאה שבה תדריכו אנשים כיצד להגיע אליכם, פשוט תגידו "הדלת שלי עם הכלב".

יארוש, חובבת מושבעת של בעלי חיים, המגדלת שני חתולים אהובים בשם מיו ובוסה, החליטה לתרום מדבקות במחיר עלות לאגודת צער בעלי חיים בישראל לרגל 85 שנות פעילות האגודה. התרומות מהמדבקות ישמשו את האגודה בעבודתה עם בעלי החיים. חובבי העיצוב ואוהבי בעלי החיים מוזמנים להתקשר לאגודה לרכוש את המדבקות המרהיבות כתרומה לאגודת צער בעלי חיים בישראל ולסייע בפעילותה עם בעלי החיים. מחיר כל מדבקה: 45 ₪.

את סרטון הווידאו המשעשע הפיקה טטיאנה יארוש.
בימאית: יאנה קלובק
צילום ועריכה: סרגיי ולאסוב, ולאד וייזהובסקי
תסריט וסטיילינג: טטיאנה יארוש
שחקן: דידאס