גורי חתולים הושלכו לפח בתוך שקית

שלושה גורי חתולים קטנטנים נזרקו לפח אשפה בתל אביב על ידי שיכור. המשטרה העבירה את האם והגורים לאגודה

מקרה נוסף של התעללות בחתולים התרחש לפני כשבועיים בסביבות השעה 2:30 בלילה, אז התקבלה קריאה במוקד המשטרה על גורי חתולים שנזרקו לפח האשפה ברחוב נחלת בנימין בתל אביב, בסמוך למלון נורדאו. מאבטח אשר עובד בסמוך לבית המלון הוא זה שהזעיק את המשטרה, לאחר שראה את אחד מאורחי המלון זורק שקית אשפה ושב למלון. חשדו התעורר כאשר מיד לאחר מכן החלו לבקוע קולות של יללות מפח האשפה.

המאבטח החל לחפש בתוך הפח, עד אשר מצא שלושה גורי חתולים קטנטנים בני כשבועיים בתוך השקית שזרק אורח המלון. המאבטח התקשר למוקד המשטרה ותוך מספר דקות הגיע למקום צוות סיור תחנת לב תל אביב ממרחב ירקון, כשלעיניהם נגלו גורי החתולים המבוהלים.

לימור רוסטמיאן, אחת השוטרות שהגיעה למקום האירוע, סיפרה שכאשר נכנס צוות השוטרים לבית המלון הוא מצא את זורק החתולים שיכור לגמרי. בחדרו בבית המלון נמצאה אם החתולים ואיתה עוד שלושה גורים קטנטנים. אותו אדם טען כי חשב שהגורים מתים ולכן השליך אותם. לדברי השוטרת, זורק החתולים היה כל כך שיכור, שלא יכול היה להבחין אם החתולים חיים או מתים. צוות השוטרים עצר את האדון להמשך חקירה בתחנת לב תל אביב.

השוטרת לימור רוסטמיאן אספה את ששת הגורים ואת האם והתקשרה להילמה שמושקוביץ, יו"ר אגודת צער בעלי חיים בישראל, שמיהרה להזעיק את עובד האגודה אל השוטרת לצורך איסוף החתולים לאגודה. האם והגורים נמצאים מאז באגודה והסתגלו לסביבתם החדשה. בעוד כחודשיים, כאשר יהיו הגורים גדולים וחזקים מספיק, נוכל למסור אותם לאימוץ, ואנו מקווים כי נמצא עבורם בתים חמים.

אנו רוצים להודות למאבטח שגילה אחריות ולשוטרת לימור רוסטמיאן, שבזכותם נצלו גורי החתולים. לצערנו ישנם חתולים רבים אחרים החיים ברחוב שמזלם שונה משל אלו, וסופם למות במוות אכזרי ביותר, על ידי תאונות דרכים, התעללות, קור, רעב ומחלות. כולנו תקווה כי מקרים אלו לא יקרו בעתיד, אך יחד עם זאת אנו גם מלאי תקווה שהשוטרים במשטרת ישראל יהיו רגישים לנושא בעלי החיים ויפעלו באופן הראוי, כפי שפעלה לימור רוסטמיאן.