בדרך לעתיד טוב יותר

גם בימי הסגר האגודה פועלת ללא לאות למען בעל החיים בכל רחבי הארץ. צוות האגודה יצא לקריית ארבע וחזר עם גורי כלבים נטושים ומפוחדים, שבעוד כמה שבועות יוצעו לאימוץ

עוזרים לכלבים – בכל מקום: מצב הכלבים הנטושים בישראל בכי רע, ואגודת צער בעלי חיים בישראל ממשיכה לקבל פניות ובקשות לסיוע מכל רחבי הארץ – מאנשים פרטיים, מעמותות וממחלקות וטרינריות – וזאת בזמן שהרשויות ממשיכות להתעלם ומגלגלות את האחריות מרשות אחת לאחרת.

צילום: דורון אורסיאנו-ויטנר, עריכה: יפית בשבקין

גם בימי הסגר איננו יכולים לעצום עיניים אל מול סבלם של חברינו הטובים ביותר, וכך נענינו לקריאה מכלבייה בקריית ארבע לקלוט כלבים שנמצאים שם ולהגדיל את סיכוייהם למצוא משפחות מאמצות מאזור המרכז ולזכות בעתיד טוב יותר. צוות מטעם האגודה נסע לקריית ארבע והביא מהכלבייה ארבעה גורים בני ארבעה חודשים. החיים לא האירו להם פנים בחודשי חייהם הראשונים. הם מפוחדים וחסרי ביטחון, ואנו נעשה כל שביכולתנו לשקם אותם ולמצוא עבורם את הבתים הטובים ביותר.

ארבעת הגורים הגיעו לבית המחסה של האגודה בתל אביב ועברו בדיקה וטרינרית. בשבועות הקרובים הם יקבלו את כל הטיפולים הדרושים, והצוות המסור שלנו יתחיל להרגיל אותם לקשר עם בני אדם, ירעיף עליהם אהבה ויסייע להם לצבור ביטחון. אתם מוזמנים לעקוב אחר הפרסומים על אודותיהם בעמוד הפייסבוק של האגודה ובאתר האינטרנט, שבהם נעדכן מתי הם יהיו מוכנים למצוא בתים חמים ואוהבים.

כדי שנוכל לעצור את הסבל ולהמשיך להושיט יד לבעלי החיים האומללים, אנו זקוקים לתרומות. אנא פתחו את הלב ותרמו ביד רחבה בטלפון 4553*, באתר האינטרנט או באפליקציית PayBox.