אנחנו זקוקים להם

סרטון המעודד אימוץ בעלי חיים צולם באגודה על ידי סטודנטים מהמכללה למנהל. הסטודנטים נכנסו בעצמם לכלובים כדי להמחיש כי אנחנו, בני האדם, זקוקים לבעלי החיים

במסגרת הלימודים במסלול לתקשורת וניהול במכללה למנהל, השתתפה קבוצת סטודנטים בסדנה הנקראת "ספוט", המעודדת יצירה עצמאית של קמפיינים חברתיים ע"י סטודנטים. הסטודנטים מיכל גולדפיין, אוריה לוי, סיוון גבאי, חלי נחום ודניאל ביגון בחרו להתמקד בנושא הקרוב ללבם – בעיית בעלי החיים הנטושים בישראל השוהים בעמותות ובהסגרים השונים – ולהפיק סרטון מיוחד שיעודד אימוץ וייתן ביטוי לחשיבות ולצורך שלנו בבעלי החיים. לדבריהם, "בני האדם זקוקים לבעלי החיים והם תורמים לנו המון בשיפור חיינו ובאהבה האינסופית שהם מעניקים לנו".

הסרטון המרגש ומעורר המחשבה צולם בבית המחסה של אגודת צער בעלי חיים בישראל ברחוב הרצל 159 בתל אביב, ובמהלכו השתמשו הסטודנטים בזווית שונה ומעניינת בהצגת הדברים והכניסו את עצמם לכלובים. "הבנו שעד היום אופן הסקירה של הנושא היה מאוד חד גוני וכלל תמונות מעוררות רחמים וחמלה של כלבים וחתולים מאחורי סורגים. הפנייה היתה תמיד אל הרגש ולצדה הטענה שהכלבים והחתולים זקוקים לך. החלטנו לבנות קמפיין שיתבסס על תובנה צרכנית חדשה – אנחנו זקוקים להם כמו שהם זקוקים לנו, וכולנו יכולים ליהנות ממערכת היחסים הזאת".

אל הניצבים שהצטלמו עבור הסרטון הצטרפה גם אלונה, כלבת בוקסר מעורבת בת שנה וחצי, שננטשה באגודה יחד עם אחיה לפני כחודש. אחיה אומץ לפני כשבועיים ואילו אלונה זכתה לחגוג את המחצית השנייה של חנוכה בביתה החדש, אליו הגיעה יומיים לאחר צילומי הסרטון.

אנו מברכים את צוות הסטודנטים על עשייתם החשובה והמבורכת ומקווים כי הסרטון יופץ ברשת ויעודד אנשים רבים לאמץ בעלי חיים.