עזרתכם דרושה: גינת התרנגולות

עזרו לנו להקים מתחם מיוחד שישפר את תנאי המחייה של התרנגולות בשילוב גינת ירק אורגנית

בפינת החי של האגודה חוסים תרנגולות ובעלי כנף נוספים, שהגיעו אלינו לאחר שננטשו או נמצאו פצועים וטופלו על ידי צוות הווטרינרים של האגודה. צוות המטפלים שלנו דואג להם מדי יום, מוודא שהמתחם נקי ומסודר ומאכיל אותם באוכל מזין ועשיר בסידן.

בימים אלה אנו רוצים להוציא אל הפועל תוכנית המשלבת שידרוג של תנאי התרנגולות ושטח המחייה שלהן עם חקלאות אורגנית בגינת הירק של האגודה. תוצרת הגינה משמשת אותנו להאכלת בעלי חיים נוספים שחוסים באגודה – ארנבונים, שרקנים אוגרים ועוד.

לצד חידוש גינת הירק והכנת השטח להעברת התרנגולות, אנו רוצים להקים במקום "טרקטור תרנגולות" (צ'יקן טרקטור) – לול מיוחד שמשמש להכנת הקרקע לשתילה. התרנגולות ניזונות מהעשב, מתחחות את האדמה, מזינות אותה בלשלשת שלהן, ואף מסייעות להיפטר מקרציות.

על פי התוכנית, השטח יחולק לשלוש חצרות. האחת מיועדת ללינה, והשתיים האחרות ישמשו לסירוגין כגינת ירק וכשטח להכנה לפני שתילה.

את המתחם החדש לתרנגולים יכשירו, יכינו ויבנו עובדים ומתנדבים של האגודה, אך אנו זקוקים לסיוע לרכישת החומרים. העלות המשוערת להשלמת המתחם היא 1500 ₪. אנא עזרו לנו להעניק לתרנגולים תנאים טובים יותר. תרומות ניתן להרים בטלפון 4553*, באתר האינטרנט, ובאפליקציית PayBox. תודתנו נתונה מראש לתורמים.

צוות המטפלים מכין ארוחה מזינה לתרנגולות