מבול של גורי חתולים נטושים

עונת ההמלטות בעיצומה, ובמרפאה הווטרינרית של האגודה בתל אביב ניתן לבצע עיקורים וסירוסים לחתולי בית ולחתולים חסרי בית במחירים נוחים

כמדי שנה באביב, עונת ההמלטות של החתולים מביאה עמה עשרות אלפי גורים בכל רחבי הארץ. רובם נולדים ברחוב לחתולות חסרות בית לתוך מציאות אכזרית המקשה עליהם לשרוד בגיל צעיר, ומאוחר יותר הם מחפשים מקורות מזון, תוך מאבקי טריטוריה כשהם חשופים למחלות, תאונות, התעללויות ועוד. בעונה זו ננטשים בכל רחבי הארץ ארגזים עם גורי חתולים שננטשו על ידי בעלים של חתולה לא מעוקרת או כאלה שנלקחו ונזרקו באכזריות על ידי שכן זועם.

הפתרון למניעת ההתרבות הבלתי מבוקרת של חתולות חסרות בית ולצמצום סבלם של גורים חסרי ישע אלה הוא עיקור וסירוס – ניתוחים שנמצאים באחריות הרשויות המקומיות, אשר מונעים המלטות, תורמים לבריאות החתולים ומאריכים את תוחלת החיים שלהם.

במרפאה הווטרינרית של אגודת צער בעלי חיים בישראל מבצעים ניתוחים אלה לאורך כל השנה, כמו גם ניקוי שיניים ושירותים וטרינריים נוספים. כעת ועד לסוף שנת 2020, מוצעים ניתוחי עיקור וסירוס לחתולי בית ולחתולים חסרי בית במחירים נוחים: סירוס חתול – 100 ₪ (לא כולל זכרים שסובלים מאשך טמיר), עיקור חתולה – 150 ₪. לקביעת תור ולפרטים נוספים, יש להתקשר לטלפון 4553*.

צפו בראיון עם דובר אגודת צער בעלי חיים בישראל גדי ויטנר, מתוך התוכנית "פותחים יום" בהנחיית נועה רוזין ואלעד זוהר, ששודר בערוץ רשת 13 בתאריך 2.6.20

הפעילות הענפה של האגודה למען בעלי החיים ממומנת כולה מכספי תרומות. כדי שנוכל להמשיך ולהציע ניתוחים חיוניים אלה ושירותים וטרינריים חשובים נוספים במחירים נוחים אנו זקוקים לתמיכה של הציבור. תרומות ניתן להרים בטלפון 4553*, באתר האינטרנט, ובאפליקציית PayBox. תודתנו נתונה מראש לתורמים.

בימים אלה קולטת האגודה עשרות גורי חתולים נטושים, אשר ימסרו לאימוץ בהגיעם לגיל שלושה חודשים, לאחר שיקבלו את כל החיסונים הדרושים ויעברו ניתוח עיקור או סירוס. עדכונים על בעלי חיים שמועמדים לאימוץ ניתן לראות בעמוד האימוצים באתר ובדף הפייסבוק של האגודה.

* שימו לב – הניתוחים מיועדים לחתולים בריאים בני למעלה משלושה חודשים. המחירים עלולים להשתנות ויש לבדוק מחיר עדכני בטלפון.

גורי חתולים - אגודת צער בעלי חיים בישראל - עיקור וסירוס במרפאה הווטרינרית