בנות מצווה מתנדבות באגודה

רוח התנדבותית: מאיה וזהר החלו להתנדב באגודה במסגרת פרויקט "התנדבות בנות מצווה"

מאיה בר-לבב מראש העין וזהר ברק מקריית אונו הן שתי בנות דודים שהחליטו להתנדב באגודת צער בעלי חיים בישראל במסגרת פרויקט משפחתי שנקרא "התנדבות בנות מצווה". במסגרת הפרויקט, כשמגיעים בני ובנות המשפחה לגיל מצוות, הם בוחרים מקום בו יוכלו להתנדב ולתרום מזמנם במהלך שנה תמימה.

למאיה, שביקרה באגודה עם הקייטנה המטיילת לפני כשנתיים, היה ברור מיד היכן היא תתנדב ולא נדרש שכנוע רב מצדה לצרף לפרויקט את זהר. "הביקור שלי באגודה במסגרת הקייטנה היה כיפי במיוחד", מספרת מאיה. "כשהגעתי לגיל בת מצווה והייתי צריכה לבחור מקום התנדבות, היה ברור לי שאני בוחרת באגודה. אין דבר יותר כיפי מאשר לעזור ולפנק כלבים שאין להם בית וצריכים הרבה חום ואהבה". זהר מחזקת את דבריה: "מאיה סיפרה לי על האגודה וכאוהבת מושבעת של בעלי חיים נדלקתי. ממש כיף לטייל עם הכלבים בחצר ואני מאוד אשמח לבוא לכאן שוב".

זהר ברק מתנדבת באגודה במסגרת פרויקט "התנדבות בנות מצווה"
זהר ברק מתנדבת באגודה במסגרת פרויקט "התנדבות בנות מצווה"

לדברי רות בר-לבב, אמה של מאיה: "בעידן של היום מאוד נכון וחשוב שבנות יכולות ללמוד ערכי נתינה ולא רק קבלה. חשוב למצוא להן פרויקטים של התנדבות שבהם הן גם תורמות לקהילה וגם נהנות. השילוב המנצח הופך את חוויית ההתנדבות למרגשת ומוצלחת יותר".

אנו רוצים להודות למאיה ולזהר על רוח ההתנדבות. אם גם אתם רוצים להתנדב באגודה בזמנכם החופשי, לטייל עם הכלבים ולפנק את החתולים או להגיע לפעילות חינוכית באגודה, אנא צרו עמנו קשר בטלפון 4553*.