חדש: האתר לילדים

האגודה משיקה אתר אינטרנט לילדים עם מידע על האגודה ובעלי החיים המועמדים לאימוץ, לצד תכנים עשירים מעולם החי ואיכות הסביבה

אגודת צער בעלי חיים בישראל גאה להשיק אתר אינטרנט לילדים, הכולל מידע על האגודה, פעילותה ובעלי החיים המועמדים לאימוץ, לצד חדשות, כתבות מעשירות וסרטוני וידאו מעולם בעלי החיים ואיכות הסביבה, מגזין מקוון, סדרות קומיקס ומשחקים.

מתוך אמונה כי חינוך דור העתיד הוא המפתח ליצירת חברה מוסרית המגלה סובלנות ויחס הומאני גם כלפי בעלי החיים, מפעילה האגודה במשך שנים ארוכות את המחלקה לחינוך להומאניות, המעבירה מדי שנה מאות פעילויות חינוכיות לילדים ולבני נוער ממסגרות שונות. אתר האינטרנט החדש, שיפעל במקביל לאתר האינטרנט של האגודה, הוא המשך ישיר לקשר ההדוק עם הדור הצעיר ומהווה פלטפורמה נוספת להעלאת מודעות ולהעברת מסרים חשובים בתחום רווחת בעלי החיים.

האתר החדש, המיועד לילדים מגיל 7, כולל תכנים על האגודה, על המחלקות השונות שהיא מפעילה ועל בעלי החיים בהם היא מטפלת – כלבים וחתולים המועמדים לאימוץ, סוסים וחמורים העוברים שיקום ובעלי חיים בפינת החי. כתבות וסרטוני וידאו מסקרים מבצעי חילוץ, חדשות שונות וסיפורים מרגשים, ולצדם כתבות מעשירות מעולם בעלי החיים, עיתון מקוון, תכנים הקשורים לאימוץ אחראי של בעלי חיים וטיפים לעבודות בבית הספר, ואזור מיוחד מוקדש לאיכות הסביבה ובו כתבות על התחממות כדור הארץ, זיהום חופי הים וטיפים לחיסכון במים, חשמל ומחזור. בנוסף לכל אלה כולל האתר המלצות על ספרים, שתי סדרות קומיקס ("איזי" של דובי קייך ו"שלושת האחים" של איתמר דאובה), סרטונים משעשעים מהרשת בכיכובם של בעלי חיים וקישורים למשחקים.

לדברי הילמה שמושקוביץ, יושבת הראש (בהתנדבות) של אגודת צער בעלי חיים בישראל, "אנו גאים מאוד באתר החדש לילדים, שהוא הראשון מסוגו בישראל. האתר מספק מידע עשיר בצורה ידידותית ובגובה העיניים, דבר חשוב ומשמעותי במיוחד בעידן הנוכחי, שבו ילדים ובני נוער חשופים למידע אין סופי, שאינו תמיד מתאים להם".

לכבוד השקת האתר תתקיים בעמוד הפייסבוק של האגודה פעילות נושאת פרסים. אנו מזמינים אתכם לגלוש לאתר הילדים החדש ולהשתתף בפעילות.