בית חם

קחו אותי הביתה: כלבים וחתולים מקסימים ממתינים לכם באגודה שתבואו לאמץ אותם

טוטו ושאול הם שני אחים, רועים מעורבים בני 7 חודשים, נמצאו משוטטים עם אחות נוספת שכבר מצאה בית. בהתחלה הם היו מאוד מפוחדים אך עם הזמן ותמיכה מצד הצוות והמתנדבים הם נפתחו, התמלאו ביטחון וכעת הם מוכנים למצוא בתים חמים ואוהבים, ביחד או לחוד. הם אנרגטיים, שובבים וזקוקים לבעלים עם ניסיון בחינוך שיכניסו קצת כללים ומשמעת לחייהם ויוציאו אותם להרבה טיולים.

החתולה היפהפייה הזו היא צ'וצ'ה, חתולה מעורבת בת כמעט שנה, אצילית ומלאת קסם. היא אוהבת להתפנק בליטופים ומעדיפה לגדול כבת יחידה ללא חתולים נוספים.

שירו הוא כלב רועים מעורב בן כמעט שנתיים. מדובר בכלב גבוה וחטוב בעל אופי עדין ואנרגיות מתונות שמחפש מישהו רציני ומחויב. הוא מחונך לצרכים, מסתדר עם כלבים אחרים ויהיה בן משפחה נהדר ונאמן למי שיחליט לצרף אותו למשפחתו.

הכירו את ויני, חתול מעורב בן 7 חודשים שמאוד אוהב ליטופים וצמא למגע. הוא סקרן, אוהב משחקים וכעת הוא מחפש בעלים שיעניקו לו בית חדש לכל החיים עם המון אהבה.

הכלב המתוק הזה הוא גוטי, רועה מעורב בן כמעט שנה. הוא חברותי, חייכן, מלא שמחה, מחלק נשיקות ויודע לתת אהבה. כעת הוא מחפש אחר בעלים רציניים ומחויבים שיהפכו אותו לחבר הכי טוב שלהם, יוציאו אותו לטיולים ארוכים לפריקת האנרגיות ויתנו לו תשומת לב ואהבה.

בסיק הוא חתול מעורב בן 7 חודשים, שמייחל כבר להגיע לבית משלו. הוא חברותי וסקרן, אוהב לשחק ומחפש מישהו שיזרוק לו צעצועים ויעניק לו גם ליטופים ותשומת לב.

המתוק הביישן הזה הוא לוטוס, כלב סלוקי מעורב בן 7 חודשים, גור מקסים שמחכה באגודה כבר כמה חודשים לאימוץ. הוא הגיע אלינו כשהיה גור קטן ומפוחד, אך עם הזמן הוא התחיל לסמוך על אנשים ולהיפתח וגם צבר ביטחון בסביבת כלבים אחרים. הוא זקוק לבעלים עם ניסיון בחינוך והרבה אהבה, כאלה שיהפכו אותו לחלק בלתי נפרד ממשפחתם ויתנו לו להרגיש רצוי ונאהב.

קבלו את לילך – כלבת רועים מעורבת בת חצי שנה. מדובר בגורה כובשת עם הרבה שמחת חיים ואהבה. היא עדיין צעירה וזקוקה לחינוך אבל יש לה מלא פוטנציאל והיא תהיה חברה נפלאה לכל משפחה שתבחר להעניק לה בית חם.

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר. לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב. לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.