תהליך האימוץ באגודה

כל הכלבים והחתולים המועמדים לאימוץ באגודה כבר חוו לפחות נטישה טראומטית אחת, ולכן חשוב לנו למסור אותם לאנשים שמבינים את האחריות והמחויבות הכרוכות בגידולם כדי שלא יעברו שוב מיד ליד

כל כך הרבה כלבים וחתולים נטושים מחכים למישהו שילטף אותם, ישחק איתם ויעניק להם בית חם ותשומת לב. כל כך הרבה חתולים וכלבים ננטשים על ידי
בעליהם או נולדים לתוך מציאות עצובה של שיטוט ברחובות בחיפוש אחר מזון ומחסה. כל כך הרבה גורים נמצאים בסכנת חיים.
אתם יכולים לעזור להם ולאמץ את החבר הכי טוב שיהיה לכם.

מדי יום אנו קולטים כלבים וחתולים. רובם מגיעים אלינו מאנשים שמסיבות שונות אינם יכולים להחזיק בהם יותר, ואחרים נמצאים משוטטים ברחובות, לא פעם כשהם מוזנחים, פצועים ומפוחדים. אנחנו עושים את מירב המאמצים להעניק להם טיפול רפואי וחיסונים, לשקם אותם ולמצוא להם בתים מאמצים אחראיים ואוהבים.

כל הכלבים והחתולים המועמדים לאימוץ באגודה כבר חוו לפחות נטישה טראומטית אחת, ולכן חשוב לנו למסור אותם לאנשים שמבינים את האחריות והמחויבות הכרוכות בגידולם כדי שלא יעברו שוב מיד ליד. אנו מאמינים באימוץ אחראי – אימוץ שמתחיל בהחלטה מודעת, ולא נובע מהתלהבות רגעית או מרצון לספק את רצון הילדים, וממשיך בהתחייבות רצינית, הכוללת ידע מספק של המאמצים לגבי בעל החיים המאומץ, יכולת להעניק לו את כל צרכיו וכוונה אמיתית לגדל אותו למשך כל חייו.

כיוון שאנו בעלי ניסיון רב וממושך במסירת בעלי חיים לבתים חדשים, בנינו תהליך אימוץ הכולל מספר שלבים:

– על המאמצים לעמוד בכמה תנאים: אנשים שגילם 18 שנים ומעלה, המתגוררים בדירה בבעלותם, או כאלה שחוזה השכירות שלהם מאפשר גידול בעלי חיים בדירה.

– כל בני הבית צריכים להיות שותפים בתהליך האימוץ, ולכן אדם המתגורר בדירה עם בני משפחה נוספים או עם שותפים, מחויב להגיע עמם לאגודה בהרכב מלא כדי לאמץ בעל חיים.

– כל מי שמבקש לאמץ בעל חיים מתבקש למלא תחילה טופס בקשה לאימוץ בעל חיים. את הטופס ניתן להוריד באתר ולמלא אותו לפני הביקור באגודה.

– לאחר מילוי הטופס, אחד מיועצי האימוץ של האגודה ישוחח עם המאמץ. בהתחשב ברצונותיו, בסגנון חייו ובתנאים אותם הוא יכול להציע, יועץ האימוצים יידע למצוא עבור המאמץ את בעל החיים המתאים לו ביותר.

– לאחר בחירת חיית המחמד יעבור הכלב או החתול בדיקה וטרינרית במרפאת האגודה ויקבל את החיסונים הנדרשים.

– קבלת אישורים ופנקס חיסונים והסדרת התרומה לאגודה.

– אם בעל החיים מסורס (או מעוקרת) ניתן לקחת אותו הביתה. במידה ולא, פקידת הקבלה תקבע עבורו תור לניתוח, וברוב המקרים ניתן יהיה לאסוף אותו למחרת בערב. כל בעלי החיים יימסרו לבעליהם החדשים רק לאחר שעברו עיקור או סירוס, וכלבים יימסרו כאשר הם משובבים.
– האגודה רשאית לסרב למסור בעל חיים כלשהו למאמץ כלשהו לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהנמקה.

שימו לב – ההחלטה לאמץ בעל חיים היא החלטה מחייבת. על המאמצים להיות בטוחים כי יוכלו לספק לבעל החיים את כל צרכיו למשך כל חייו, וכי יש בידיהם את האמצעים לעשות זאת – זמן פנוי, מקום מגורים מתאים, ויכולת כלכלית לרכוש מזון, לחסן ולהעניק טיפול רפואי בשעת הצורך. אם אינכם בטוחים שתוכלו לעמוד באחריות הזו, אנא הימנעו מלאמץ בעל חיים.

פרטים ותמונות של בעלי החיים המועמדים לאימוץ מפורסמים במדור האימוצים באתר. כמו כן בעמוד המדריכים תמצאו מדריכים מפורטים למאמצים כלב ולמאמצים חתול וכתבות רבות, הכוללות טיפים ומידע עשיר בכל הנוגע לאימוץ וטיפול בבעלי החיים.