שר החינוך נפתלי בנט מבקר באגודה

מועדון צב"ח חוגג שלוש שנים: שר החינוך נפתלי בנט הגיע לביקור באגודה, קיבל סקירה על פעילות המועדון והצטרף ליום ההכשרה של חברי נבחרת צב"ח מגדרה

שר החינוך נפתלי בנט ביקר באגודת צער בעלי חיים בישראל לרגל ציון שלוש שנים להקמתו של מועדון צב"ח – פרויקט חינוכי ייחודי, שבו חברים כ-250 בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים, תיכונים וגני ילדים מהמגזר היהודי, הערבי, הדתי ומהחינוך המיוחד, הפועלים למען בעלי חיים בדרכים מגוונות.

במהלך ביקורו השר נכח בהכשרה של נבחרת צב"ח מבית הספר דרכא בגין בגדרה, שהצטרפה למועדון צב"ח במסגרת שיתוף פעולה של האגודה עם עמותת מופת. השר שמע הסברים מפי צוות האגודה אודות פעילות המועדון והתרשם מאוד מהישגיהם הנפלאים של חברי הנבחרות השונות, אשר לאחר הכשרתם באגודה יוזמים פעילויות למען בעלי במצוקה, תוך שהם רותמים את שאר תלמידי בית ספרם למען המטרה הנעלה. במהלך הסיור המודרך שנערך לחברי הנבחרת, הצטרף השר לטיול שהם ערכו עם הכלבים החוסים באגודה ושוחח עמם על הפרויקט.

מועדון צב"ח ממשיך לגדול ולהתפתח, כשמספר בתי הספר וגני הילדים המעוניינים להצטרף לפרויקט הולך וגדל. לדברי יניב עובדיה ממחלקת החינוך להומאניות של האגודה, "הסיבה להצלחתו של המועדון, מעבר לכך שהוא מוצע למוסדות החינוך ללא כל עלות, טמונה בעובדה שילדים מטבעם אוהבים מאוד לתרום ולהירתם, במיוחד כשמדובר בדברים הקרובים ללבם, כמו בעלי חיים. כמו כן, ילדים אוהבים מאוד שמעצימים אותם ומעניקים להם סמכויות, ומועדון צב"ח מהווה את הפלטפורמה המתאימה לכך".

בתי ספר וגני ילדים המעוניינים להצטרף למועדון צב"ח מוזמנים ליצור קשר עם המחלקה לחינוך להומאניות של האגודה בטלפון 4553*.