שנה של חמלה ואהבת החי

האגודה מוציאה לאור יומן שבועי לשנת תשע"ח, הסוקר את 90 שנות פעילותה

אגודת צער בעלי חיים בישראל, שמציינת 90 שנים להיווסדה, השיקה יומן שבועי צבעוני ומעוצב לשנת תשע"ח.

היומן כולל למעלה מ-100 עמודים, ולצד השבועות הקלנדריים ולטיפים הנוגעים לגידול חיות מחמד, מופיעים ביומן עמודים עם תמונות ומידע על פעילות האגודה לאורך השנים: אבני דרך חשובות, מאבקים לזכויות בעלי חיים, הישגים משמעותיים, קמפיינים מקוריים ואירועים מיוחדים – מימי המנד"ט הבריטי ועד לרשתות החברתיות, מהדיליז'נסים ועד לתוכניות חינוכיות לאהבת החי במאה ה-21.

כיום, כשנושא זכויות בעלי החיים הוא חלק בלתי נפרד מסדר היום הציבורי, מרתק לקרוא על ההיסטוריה של האגודה, שלימים הפכה לארגון הגדול ביותר בארץ לרווחת בעלי חיים, ולהתרשם כיצד הרעיונות החדשניים שנטעו אנשי האגודה בעשורים הראשונים לקיומה השתרשו עם השנים בקרב הציבור.

בהיותה הגוף המרכזי בישראל שפעל למען הכרה בזכויות בעלי החיים, בצורכיהם וברווחתם, במשך שנים ארוכות היוותה האגודה שופר יחידי לבעלי החיים, שאינם יכולים להשמיע את קולם, וסללה את הדרך לארגונים נוספים. האגודה היתה חלוצה בהטמעת אימוץ חיות מחמד בתהליך מובנה ומסודר, תוך הדגשת המחויבות והאחריות הכרוכות בכך, כמו גם במאבקיה בהתאכזרות, בהתעללות ובניצול בעלי חיים בתחומי המחקר והחינוך ובתעשיות המזון, הבידור והאופנה. בכל הנוגע לצמצום ההתרבות הבלתי מבוקרת של כלבים ושל חתולים, היתה האגודה פורצת דרך, כאשר כבר בשנות השישים של המאה הקודמת הובילה מדיניות עיקור וסירוס ובהמשך הובילה לחקיקה בנושא.

היומן השבועי של אגודת צער בעלי חיים בישראל יישלח לכל המרימים תרומה גבוהה מ-40 ₪ בטלפון 4553*, עד לגמר המלאי. בסיום השנה, חובבי הנוסטלגיה מוזמנים לתלוש מכריכת הספירלה את הדפים הקלנדריים של היומן וליהנות מספר מרשים ובעל ערך מוסף, הסוקר פרק חשוב בנושא רווחת בעלי החיים בישראל.

לקריאת היומן המלא לחצו כאן.