קחו אותי הביתה 2

יריד האימוצים הגדול שקיימה האגודה בחול המועד סוכות נחל הצלחה גדולה, ועשרות כלבים וחתולים נטושים מצאו בתים אוהבים

עקב המצוקה הקשה של נטישת חיות המחמד בתקופה האחרונה, החלטנו באגודה לקיים בסוכות 6 ימי אימוץ גדולים. מאמצים רבים הושקעו, מתנדבים רבים גויסו ומעניקי חסות סייעו לערוך יריד ענק, שבמהלכו 88 חתולים וכלבים נטושים מצאו בתים חמים.

גם האומנים שבאו להופיע ולפרגן לא יצאו בידיים ריקות. חני נחמיאס אימצה לאחר הופעתה את מלכה – חתולה מקסימה, הרביעית במספר שהיא מאמצת מהאגודה. מלכה, חתולה פרסית מעורבת וביישנית בת ארבע שנים תצטרף למשפחת החתולים המורחבת של חני ומשפחתה.

רונית שחר שנעלה את האירוע במופע החדש שלה ביקשה לאמץ את כלב שסיכויי למצוא בית נמוכים, ואנו שידכנו לה את אסתי – פינצ'רית מעורבת בת תשע שנים. לרונית יש שני כלבים, ארבעה חתולים ועוד כמה חתולים שהיא מאכילה בביתה.

רונית שחר ואסתי
רונית שחר ואסתי

אלונה דניאל שהופיעה פעמיים במהלך היריד אימצה את סמיילי – כלב טרייר מקסים. סמיילי הוא הכלב השני שאלונה מאמצת מהאגודה. לפני שנתיים היא אימצה את ויקטור – גור טרייר בן שלושה חודשים שסבל ממחלה קשה ולדבריה כיום הוא המלך של הבית.

מיכל אמדורסקי אימצה את טוטו – טרייר מדובלל ומתוק בן 3 שנים שבקרוב יהפוך לכוכב ההצגה החדשה שלה "הקוסם מארץ עוץ".

זה המקום להודות לכל מי שנרתם לקידום האירוע, לאומנים, למקומוני "זמן מעריב", עיתון "העיר", למתנדבים, לצוות העובדים המסור למעניקי החסות ולמשפחות שאימצו יקירים ההולכים על ארבע ללבם ולביתם.

משפחת צער בעלי חיים בישראל מברכת ומודה לכולם.