עשרות גורי חתולים ממתינים לבתים חמים ואוהבים

בואו לאמץ מהאגודה את גורי החתולים המקסימים שהגיעו אלינו לאחר עונת ההמלטות. תרומות לרכישת מזון וחול לחתלתולים יתקבלו בברכה

כמדי שנה בעיצומו של האביב ושל עונת ההמלטות של החתולים, קלטה האגודה עשרות גורי חתולים צעירים. חלקם נמצאו ברחוב ואחרים נולדו לחתולות בית שבעליהן לא דאגו לעקר אותן.

החתלתולים המתוקים זוכים לטיפול מסור מידי צוות האגודה באמצעות מתן מזון רפואי איכותי והמון תשומת לב ואהבה. כדי לשמור על בריאותם ועל מנת שיגדלו ויתחזקו, חשיבות רבה ניתנת לניקיון ולהיגיינה בחתולייה. עם הגעתם לגיל שלושה חודשים הגורים מקבלים חיסונים, יכולים לעבור ניתוחי עיקור וסירוס ואז הם מוכנים למצוא בעלים מסורים שיגדלו אותם באהבה כל חייהם.

בשבועות הקרובים עוד ועוד גורי חתולים יהיו מועמדים לאימוץ, ואתם מוזמנים להגיע לאגודה, להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם.

אנו באגודה זקוקים לכמויות גדולות של מזון וחול לגורי החתולים. מעוניינים לסייע? תרומות ניתן להרים באתר האינטרנט או בטלפון 4553*. כמו כן ניתן להביא לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב חול ומזון יבש ורטוב לגורים. תודתנו נתונה מראש לתורמים.

מגדלים חתולים בבית? אנא דאגו לעקר ולסרס אותם כדי למנוע התרבות בלתי מבוקרת של גורים, אשר לא פעם מושלכים לרחוב או מתקשים למצוא בתים מאמצים. במרפאה הווטרינרית של האגודה מבצעים ניתוחי עיקור וסירוס במחירים נוחים במיוחד. לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.