מתנדבים עם בעלי חיים

לרגל חג החנוכה, האגודה מצדיעה לשמונה מתנדבים יקרים ומסורים, שמכניסים המון אור ושמחה לחיי הכלבים והחתולים הנטושים שממתינים באגודה לבית חם ואוהב

לכבוד חג האורים, החלטנו להפנות את הזרקור לשמונה מתנדבים מסורים, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהאגודה. הם בני גילאים שונים, מגיעים להתנדב בזמנם החופשי וכולם אוהבים מאוד בעלי חיים ונהנים להעניק להם חום ותשומת לב.

יד מלטפת
חתולים הם אחת מהאהבות הגדולות של תמר, ואת האהבה הגדולה הזו היא מעניקה לחתולים הנטושים שחוסים באגודה. תמר הגיעה אלינו דרך ארגון גו אקו, שמקשר בין מתנדבים לארגונים שונים בכל העולם, ובכל פעם שהיא מתנדבת באגודה היא מקדישה את זמנה לטיפול בחתולים המתוקים, שזוכים ליד מלטפת, משחק כיפי והברשה.
תמר בחרה להצטלם עם ג'וני (בתמונה הראשית), חתול פרסי חברותי ומתלטף בן 5 שנים בעל אופי נוח ומתמסר, שברגע אחד השתנו חייו, וכעת הוא ממתין לאנשים בעלי ניסיון עם הגזע שיעניקו לו בית חם, תשומת לב ואהבה.

אהוב הכלבים
פנחס דגן הוא פנסיונר ששומר על אורח חיים פעיל ומלא עניין. בין עיסוקיו המגוונים פנחס מקפיד להגיע באופן קבוע לאגודה ולהתנדב עם בעלי חיים. גישתו המיוחדת והאנרגיות הטובות שהוא מקרין הפכו אותו לאהוב הכלבים, שנהנים מטיולים ארוכים במחיצתו. לצילומי הסרטון של פנחס הצטרפה צ'ילו, כלבת רועים גדולת ממדים בת שנה וחודשיים. צ'ילו היא כלבה חברותית, אנרגטית ושובבה שמסתדרת עם כלבים אחרים ואוהבת לרוץ ולהשתולל וזקוקה לבעלים אוהבים, חזקים ואסרטיביים.

אירה פרוחורוב - התדנבות עם בעלי חיים - אגודת צער בעלי חיים בישראל

מאחורי עדשת המצלמה 
החברים בעמוד הפייסבוק שלנו מכירים בוודאי את הצילומים היפהפיים של הצלמת אירה פרוחורוב, שמגיעה לאגודה באופן קבוע כדי לצלם בהתנדבות את בעלי החיים הנטושים במטרה לעודד את אימוצם ולמצוא עבורם בתים חמים ואוהבים. אירה, שמגדלת בביתה שני חתולים, תמיד שמחה כשאנו מבשרים לה על עוד בעל חיים שאומץ לאחר שמאמציו נחשפו לפוסט עם תמונות שהיא צילמה, ואנו מודים לה מעומק הלב על תרומתה הגדולה.

התנדבות ונתינה 
כמו מתנדבים אחרים, גם מוטי הביע עניין להתנדב עם בעלי חיים באגודה, הגיע להדרכת המתנדבים ומאז הוא מקפיד לבקר את הכלבים הנטושים בבית המחסה שלנו כמה פעמים בשבוע. מוטי בחר להצטלם עם דובה, כלבת קאנה קורסו מסיבית וחזקה בת 4 שנים. דובה אוהבת לשחק ומתמלאת באנרגיות ברגע שהיא רואה כדור, והיא מחפשת אחר בעלים אסרטיבים ודומיננטים שיוכלו להכניס משמעת לחייה.

הורים וילדים
על המתנדבים באגודה נמנים גם הורים שמגיעים אלינו לפעילות התנדבותית עם ילדיהם, שמאפשרת זמן איכות משותף עם המון ערכים מוספים. שרי ארבילי החלה להתנדב באגודה ביחד עם בנה ומאז הם מגיעים לשמח את בעלי החיים בסופי שבוע ובחופשים. מי שהצטלמה עם שרי היא בוטן, כלבת רועים מעורבת חכמה ועדינה בת שנה, שכמה ימים לפני החג מצאה בית חם ואוהב.
הורים לילדים בני פחות מ-14 שנים המעוניינים להתנדב באגודה עם ילדיהם, מוזמנים להגיע לאחת ההדרכות שמתקיימות אצלנו באופן קבוע בימי שלישי בשעה 16:00 ובימי חמישי בשעה 11:00, ולאחר ההדרכה להגיע עם ילדיהם בזמנם החופשי בשעות הפעילות שלנו.

טיול מפנק
כשבריאן פיגנבאום פרש מעבודתו, הוא החליט להקדיש זמן להתנדבות עם בעלי חיים. מאז שהוא התחיל להתנדב באגודה, כל הכלבים הגדולים ממתינים לו בקוצר רוח ויודעים שצפוי להם טיול ארוך ומפנק. אחת מהן היא מיילי, כלבה כנענית מעורבת ומחונכת בת 4 שנים. מיילי גדלה בבית וננטשה על לא עוול בכפה וכעת היא חולמת על בית חם ואוהב ועל בעלים אחראיים ומחויבים שיגדלו אותה באהבה כל חייה.

מתנדבים עם בעלי חיים - אגודת צער בעלי חיים בישראל

בית הספר לאהבת החי
אחד הדברים שמשמחים אותנו במיוחד הוא לראות את הקשר המיוחד שנוצר בין בעלי החיים באגודה לילדים שמגיעים להתנדב או להשתתף בפעילויות החינוך שמתקיימות אצלנו. דני, מורה בבית הספר "קהילה" שממוקם לא רחוק מהאגודה, מגיע לאגודה באופן קבוע עם כמה תלמידים וכולם נהנים להוציא את הכלבים שמועמדים לאימוץ לטיולים ארוכים בחצר ולשחק אתם.

מחויבות אישית
בני נוער רבים מגיעים להתנדב באגודה במסגרת פרויקט מחויבות אישית. אחת מהן היא לאה בטורוב, שהגיעה לאגודה לראשונה לפני יותר משנתיים וכבר מזמן סיימה את מכסת שעות ההתנדבות של הפרויקט. לאה עדיין ממשיכה להגיע ולהתנדב באגודה, כשהיא מצוידת בהמון אהבה לבעלי החיים הנטושים ולאחרונה אף צילמה סרט על העמותה במסגרת לימודיה במגמת תקשורת.

 

מאז הקמתה בשנת 1927 אגודת צער בעלי חיים בישראל פועלת כמוסד ללא כוונת רווח, ואנו יכולים להמשיך בפעילותנו לרווחת בעלי החיים הודות לתרומות ולעזרה של מתנדבים יקרים. מעוניינים להתנדב באגודה? לחצו כאן לכל הפרטים על התנדבות עם בעלי חיים באגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב.

תודתנו נתונה לכל המתנדבים היקרים שמסייעים לנו ולבעלי החיים. תודה מיוחדת נתונה לרשת החנויות לחיות מחמד PetBuy, שהעניקה שובר מתנה מיוחד לשמונת המתנדבים שמופיעים בכתבה זו.

חג חנוכה שמח!