משפחה כן בוחרים!

פעילות מיוחדת: האגודה מעודדת אימוץ אחראי ומצדיעה למאמצים הוותיקים, שאימצו כלבים באגודה והפכו אותם לחלק בלתי נפרד מהמשפחה

כלבים וחתולים רבים אינם גדלים בבית אחד כל חייהם, אלא עוברים מיד ליד או מגיעים לבתי מחסה. לרגל ציון "יום ההורים לבעלי החיים", שמטרתו הוקרת בעלים הרואים בחיית המחמד שלהם חלק בלתי נפרד ממשפחתם, אגודת צער בעלי חיים בישראל קוראת לציבור להרחיב את התא המשפחתי עם חבר חדש על ארבע ומעניקה למאמצים הוותיקים תעודות הוקרה וחבילת מתנות בחסות חברת טלגל.

ב-26 באפריל יצויין ברחבי העולם "יום ההורים לבעלי חיים" (Pet Parent's Day) במטרה להוקיר ולכבד בעלים של חיות מחמד הרואים בבעלי החיים שלהם חלק בלתי נפרד ממשפחתם.

לרגל יום מיוחד זה, יוצאת אגודת צער בעלי חיים בישראל בפעילות מיוחדת, שמטרתה העלאת מודעות הציבור לאימוץ אחראי של חיות מחמד והחשיבות לגדל אותן כל חייהן, לצד הבעת הערכה למאמצים הוותיקים. במסגרת הפעילות, בעלים המגדלים כלב שאומץ מהאגודה עד סוף שנת 2009, מוזמנים להגיע עם כלבם לאגודה בשבוע שבין ה-26.4 עד ה-2.5, ולקבל תעודת הוקרה מיוחדת, הטבות וחבילת מתנות בחסות חברת טלגל, הכוללת שק מזון קטן וחטיף לכלבים של המותג פורינה, פאוץ', רצועה ואמפולה נגד פרעושים מתנת חברת סולאנו*. בנוסף, תתקיים פעילות מיוחדת ונושאת פרסים בעמוד הפייסבוק שלנו.

ענת ודובי טפר חוגגים 12 שנים משותפות ומאושרות עם תותי, שאומצה מהאגודה כשהיתה גורה צעירה
ענת ודובי טפר חוגגים 12 שנים משותפות ומאושרות עם תותי, שאומצה מהאגודה כשהיתה גורה צעירה

"אימוץ אחראי" אינו רק סיסמה באגודה, כי אם שמו של תהליך האימוץ הנהוג בה, שמטרתו התאמת בעל החיים לבעלים מחויבים שיוכלו לענות על צרכיו כל חייו ובדיקה כי האימוץ נובע מהחלטה מודעת ולא מהתלהבות רגעית. לדברי הילמה שמושקוביץ, יו"ר האגודה (בהתנדבות), "ניסיוננו רב השנים מלמד כי כלבים וחתולים רבים אינם גדלים בבית אחד כל חייהם, ולכל המעברים השפעה משמעותית עליהם. כמי שרואים מדי יום את צערם של בעלי החיים הנטושים, בחרנו בפעילות זו להביע את הערכתנו הרבה לאנשים שכן מבינים את המחויבות והאחריות הכרוכות בגידול בעל חיים כל חייו ורואים בו חלק בלתי נפרד ממשפחתם. אני בטוחה כי כל צוות האגודה יתרגש לפגוש את המאמצים הוותיקים ואת הכלבים שזכו במשפחות אוהבות. בהזדמנות זו אנו קוראים לאנשים נוספים להרחיב את התא המשפחתי שלהם עם חבר חדש על ארבע ולזכות באהבה שאינה תלויה בדבר לשנים ארוכות".

גילת אנקורי, שאימצה מהאגודה את ג'ולי ונינה לפני עשר שנים, מקבלת תעודת הוקרה מיו"ר האגודה הילמה שמושקוביץ
גילת אנקורי, שאימצה מהאגודה את ג'ולי ונינה לפני עשר שנים, מקבלת תעודת הוקרה מיו"ר האגודה הילמה שמושקוביץ

* חבילת המתנות תינתן עד גמר המלאי ועם הצגת תעודת הזהות של מאמץ הכלב.