מעקרים ומסרסים את הכלבים הגדולים

מגדלים כלב גדול ממדים שעדיין לא עבר סירוס/עיקור? במרפאה הווטרינרית של האגודה תוכלו לבצע את הניתוח במחיר מיוחד

כבר עשרות שנים שאגודת צער בעלי חיים בישראל מעודדת את הציבור הרחב לסרס ולעקר כלבים וחתולים. ניתוחים אלה חשובים לבריאות חיית המחמד ולאיכות חייה וכמובן מונעים המלטות לא רצויות והתרבות בלתי מבוקרת של גורים. בנוסף, בעלים לכלבים מעוקרים/מסורסים חוסכים כסף, מאחר ועליהם לשלם אגרה שנתית נמוכה הרבה יותר.

במרפאה הווטרינרית של אגודת צער בעלי חיים בישראל מבצעים ניתוחים אלה לאורך כל השנה במחירים נוחים. כעת מוצעים ניתוחי עיקור וסירוס לכלבים גדולים (במשקל 10 ק"ג ומעלה) במחיר 350 ₪ בלבד, עד לסוף שנת 2018 (לא כולל תרופות ולא כולל מקרים מיוחדים כגון היריון, דלקת רחם, אשך טמיר, הרניה).
מחיר זה תקף גם במרפאה הווטרינרית של אגודת צער בעלי חיים השרון במושב בני ציון.
לקביעת תור ולפרטים נוספים, אנא התקשרו: 4553*.

לניתוחי עיקור וסירוס, שמתבצעים בהרדמה כללית וההחלמה מהם מהירה יחסית, יתרונות רבים: הם מונעים מחלות שונות, מאריכים את תוחלת החיים של בעלי החיים, משפרים את איכות חייהם, מפחיתים את רמת האגרסיביות ומצמצמים התרבות בלתי מבוקרת. כך נמנעת הולדה של גורים אשר לא פעם מתקשים למצוא בתים מאמצים ומועברים מיד ליד. בקרב כלבים, נקבות מעוקרות לא ימשכו זכרים, וזכרים לא ינסו לברוח מהבית בעקבות ריח של נקבה מיוחמת ולא יריבו עם זכרים אחרים.

ניתוחי עיקור וסירוס הם הפתרון ההומאני המוסכם באופן גורף על כל הארגונים למען בעלי החיים בארץ ובעולם לצמצום ההתרבות הבלתי מבוקרת של כלבים וחתולים. הווטרינרים המבצעים את ניתוחי העיקור והסירוס במרפאת האגודה הם מיומנים ובעלי ניסיון של שנים. בנוסף לניתוחים אלה, המרפאה הווטרינרית של אגודת צער בעלי חיים בישראל, שברחוב הרצל 159 בתל אביב, מציעה חיסונים, ניקוי שיניים ושירותים וטרינריים נוספים במחירים נוחים.

 

צילום תמונה: אירה פרוהורובה