מחזירים את השמחה להפי

לאחר שבעליו נפטרו במפתיע, לבו של הפי נשבר. בגיל שמונה שנים וחצי, הלברדור המעורב והמקסים הזה נאלץ להתמודד עם הפרידה הכפויה ממי שגידל אותו מאז שהיה גור ועם החיים במכלאה. בואו לאמץ את הפי והשיבו את השמחה לחייו

הכלב הפי, לברדור מעורב בן שמונה שנים וחצי, גדל אצל בעליו האוהבים מאז שהיה גור. ברגע אחד התהפך עליו עולמו, כאשר בעליו נפטר במפתיע ברחוב. הוא נמצא משוטט על ידי עובר אורח שהתקשר למוקד אגודת צער בעלי חיים בישראל, וכך הוא הגיע לבית המחסה של האגודה בתל אביב.

הודות לשבב שנשא על גופו הצליחו אנשי האגודה ליצור קשר עם קרובי משפחה של הבעלים של הפי, אשר לא יכלו למצוא עבורו אלטרנטיבה. כך נאלץ הפי שבור הלב להתמודד גם עם הפרידה הכפויה מבעליו וגם עם המעבר למכלאה.

הפי זוכה לתשומת לב רבה ולאהבה מידי צוות האגודה ומידי המתנדבים המסורים, אך כל אלה אינם תחליף לבית חם ולבעלים מחויבים. כעת מחפשים באגודה אחר אנשים שיאמצו את הפי המתוק ללבם ולביתם וישיבו את החיוך והשמחה לחייו. מדובר בכלב בריא, חברותי ומחונך, שמתאים לאנשים מבוגרים או למשפחה עם ילדים בוגרים. הוא מצדו מבטיח להיות חבר נאמן ואוהב, להוקיר תודה ולהכניס המון אושר לחיי מי שיבחר לצרף אותו למשפחתו ויעניק לו הזדמנות לחיים טובים ומאושרים.

בואו לאמץ את הפי מאגודת צער בעלי חיים בישראל, שברחוב הרצל 159 בתל אביב. לפרטים נוספים התקשרו: 4553*.

עדכון משמח: כמה ימים לאחר פרסום סיפורו של הפי הוא אומץ על ידי יהודה ובת זוגו, ואנו מאחלים לו חיים ארוכים ומאושרים עם משפחתו החדשה.

הכלב הפי אומץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל