מועדון הלבבות השבורים

כלבים לאימוץ: המתנדבים המסורים שלנו מספרים במילים ובתמונות על הכלבים המקסימים שננטשו באגודה וכעת ממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם הזדמנות לחיים טובים ומלאים באהבה

אוסקר - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

אוסקר: גם אתם יכולים לזכות באוסקר! אוסקר המתוק, כנעני מעורב בן שנה, הוא חבר שובב ומשעשע, שאוהב לדלג ולשחק עם חברים על שתיים וחברים על ארבע. הוא מרבה להשתובב, לרוץ ולשחק עם חבלים, ויכול להיות גם עדין ומתוק כשהוא מבין שצריך להירגע, ויסתכל עליכם במבט כובש אם רק תפנו אליו את המבט.

עמנואל - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

עמנואל: גורת רועים מעורבת, עדינה וטובה בת חמישה חודשים שמסתדרת עם כולם ואוהבת לאהוב. היא הגיעה לאגודה לאחר שנמצאה ברחוב יחד עם שני אחיה ועם אמם. כולם מצאו בתים חמים וכעת הגיעה תורה של עמנואל לזכות בבעלים אחראיים וסבלניים שיחשפו אותה לעולם ויגדלו אותה באהבה כל חייה.

איב - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

איב: איבוש המתוקה היא דוגמנית דקיקה גבוהה ואנרגטית, שמקפצת כמו קנגורו כשהיא שמחה. מדובר בכלבת מלינואה מעורבת בת שנה וחצי, חברה של כולם, מסתדרת עם כל הכלבים ואוהבת אנשים, יודעת לתת המון אהבה ומראה את זה בנשיקות. מי שיידע לאתגר אותה ולהציב קצת גבולות, יזכה בכלבה נאמנה ונהדרת.

שולה - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

שולה: שולה לולה, כלבת רועים מעורבת בת 8 חודשים, נמצאה ברחוב והגיעה לאגודה כשהיא פוחדת מהצל של עצמה. לאט לאט בעזרת המתנדבים ובעדינות שאופיינית רק לה, היא החלה להיפתח וכיום היא כבר מקפצת לה כמו איילה בין החברים על ארבע, מתרגשת ושמחה שמתייחסים אליה ומסתדרת עם כולם. יש לה נשמה מיוחדת, עיניים טובות וכעת כל מבוקשה הוא להכניס את האנרגיות הנהדרות שלה לחיי מי שיבחר להעניק לה בית חם.

לבנה - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

לבנה: נסיכה מושלגת עם מראה אצילי ואופי של גורה שובבה. זוהי לבנה, כלבת רועים מעורבת בת שנתיים, עם לב זהב ואנרגיות תזזיתיות. היא מחכה באגודה לפגוש את הבעלים שיקחו אותה לכבוש את העולם, יוציאו אותה לטיולים כיפיים ויזכו בכלבה בוגרת ומהממת.

אוסקר - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

אוסקר: החתיך הזה הוא אוסקר, מלינואה מעורב ואתלטי בן שנה וחצי, מרשים ביופיו ובעל תכונות של צ'ארמר שמתרגש מכל הבנות שמרעיפות עליו אהבה. הוא קשוב, בעל אופי נוח וזקוק לבעלים מחויבים שיידעו לאתגר אותו ויזכו בכלב כובש ונדיר.

כתם - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

כתם: הנסיכה המתוקה בעלת העיניים המהפנטות היא כתם, כלבת רועים מעורבת בת שנה. מדובר בכלבה מתוקה, רגישה ועדינה במיוחד, שתקדם בברכה כל כלב חדש ותעודד גם את הכלבים הפחדנים ביותר, ועל כך זכתה לכינוי "העובדת הסוציאלית של כלבי האגודה". היא זקוקה לקצת זמן כדי להיפתח לאנשים, אבל מי שייתן לה הזדמנות להתקרב, יגלה כלבה עם המון פוטנציאל שכל כולה לב והיא תדע להוקיר תודה למי שייאמץ אותה ללבו ולביתו.

נאווה - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

נאווה: כלבת רועים בת 9 חודשים, נמוכת קומה אבל מסובבת את כל הכלבים באגודה. כלבה משעשעת שגונבת את ההצגה, אוהבת מאוד לשחק עם כלבים ועומדת על שלה גם מול אלה שמציקים. היא מתוקה, לבבית, יודעת לתת כמויות של אהבה, זקוקה לחינוך ולפעילות להוצאת אנרגיות, ותכניס המון שמחה לחיי מי שייאמץ אותה. מתאימה מאוד לבית עם עוד כלב.

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר.

לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב.

להתנדבות – בואו להדרכת מתנדבים שמתקיימת באגודה מדי יום שלישי בשעה 16:00 וביום חמישי בשעה 11:00.

לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.