למען תושבי הצפון ובעלי החיים

בימים סוערים אלה שירותי הפנסיון של האגודה פתוחים בפני חיות המחמד של תושבי הצפון וצוותי האגודה מסייעים לבעלי החיים שנשארו ביישובים הצפוניים

בעקבות המצב בצפון, אגודת צער בעלי חיים בישראל החליטה להעמיד את שירותי הפנסיון שלה לרשות חיות המחמד של תושבי הצפון, וזאת כדי למנוע נטישה המונית. למעלה מ- 40 כלבים וחתולים שוהים בתקופה סוערת זו בבית המחסה של האגודה.

בשבועיים האחרונים יצאו מספר צוותים של האגודה לערי הצפון המופגזות וחילצו בעלי חיים שנשארו מאחור. במקביל, התקבלו קריאות רבות מתושבי הצפון על קבוצות של חתולים חסרי בית, שבימים כתיקונם הואכלו על ידי התושבים וכיום הם סובלים ללא מזון ומים. גם להם אנו דואגים באמצעות מתן מזון יבש, קופסאות שימורים ומים וגיוס התושבים שנשארו בבתיהם להאכיל את דרי הרחוב.

קריאות המצוקה ובקשות הסיוע זורמות ללא הרף ואנו באגודה עושים ככל יכולנו והבנתנו לעזור לבעלי חיים ולבעליהם. לשם כך אנו זקוקים לעזרת הציבור – לרכבי הסעה לצפון, לחלוקת מזון, איסוף בעלי חיים נטושים, תרומות מזון, ציוד רפואי ותרומות כספיות. אנו קוראים לתושבי ישראל להתגייס גם למען בעלי החיים הנטושים ולתרום לנו על מנת שנוכל להמשיך לעזור להם.