יום החתול הבין לאומי – קווים לדמותו של החתול

אם חשבתם שאין לכם מה ללמוד מחתולים, תחשבו שוב, החתול מלמד אותנו לא להתבייש להזדקק ולבקש, וזאת - מבלי שנאבד ולו גרם אחד מהכבוד העצמי שלנו.


שימו לב שחתול שהוא הכי נזקק לנו כדי לשרוד לעולם לא ישדר לנו מסכנות, או רחמים. חתול הוא חתול והוא נשאר מלכותי גם בהזדקקות שלו בצרכים שלו לאדם. עוד דבר שהחתול מלמד: לאהוב את עצמינו מאוד, להרגיש בעלי הבית על החיים שלנו, על הטריטוריה והמרחב שלנו וכמובן להגן עליו ולשמור עליו. חתול יהיה מוכן להקריב את חייו במאבק עם חתול אחר על טריטוריה. החתול מלמד אותנו לכבד מאוד את המרחב שלנו ולעולם לא להתבייש להיכנס למרחב של מישהו אחר כאשר זה למטרת הישרדות.


שמירה על תדר רוחני
חתולים יכולים להיות די מרוחקים, וגם זה כמסר עבורנו שעלינו להתרחק מאנשים או ממצבים כאלה ואחרים. לפעמים התרופה הטובה ביותר לבעיה היא להתרחק ממנה – חתול מטבעו מבין את זה, ואנחנו נהיה חכמים אם נזהה את הצורך הזה גם כן. החתול מלמד אותנו לנקות את עצמינו ולשמור על היגיינה שמאפשרת שמירה על התדר הרוחני שלנו, הפרווה של החתול מדברת על טיפוח ויצירת קשר עם יופי ואסתטיקה. החתול נמצא בקשר עם עולמות נוספים והוא מחבר אותנו לזה כאשר הוא בסיבה שלנו. חתולים הם הילרים טבעיים והגרגור של החתול מבטא הרגשת בריאות טובה, נוחיות, ויכולת להמיר אנרגיה אחת באנרגיה אחרת. המרה.
הצורך ההדדי
אחד הדברים שלמדתי על החתולים שאני מגדל בבית זה שהם פשוט רוב היום עושים מדיטציה, אשכרה הם מודטים וכאשר הם עושים זאת הם יושבים ולא שוכבים עם כל הגוף על הרצפה. החתולה שלי בלה למשל במשך שעות הייתה נוהגת יושבת באותה תנוחה של מדיטציה מבלי כמעט לזוז. עוד דבר שמייחד את החתולים הוא הקשר שלהם לאדם ולהתפתחות האדם. היכן שיש אנשים בארץ תמיד גם יהיו חתולים, ונוצרה מעיין תלות הדדית בצורך של בני אדם באהבה שלהם ובצורך של החתולים באדם.


להילחם ולעמוד על שלו
הגרגור של החתולים מסמל ריפוי ולכן הם יכולים למעשה לרפא את עצמם, או אותנו, על ידי גרגור. כולנו שמענו על המכשפות "המוכרות", שנעזרות בחתול שחור כחבר. למען הפרוטוקול, אני מצאתי שהחתולים שלי סייעו לי מאוד לקבל ריפוי כשאני הכי הייתי צריך. חתול יגרגר והאנרגיה הרגועה מביאה איזון לסביבה. חתולים הם גם יצורים ליליים שאחראים על המסתורין והקסם של הלילה והחושך. הם מסוגלים לעזור לנו בזמן מדיטציה. הם גם יסייעו לנו בחלומותינו. חתולים אוהבים לישון עם בני אדם. חלק מזה זה בגלל שהם חולמים איתנו והופכים להיות העוזרים היפים שלנו. לפעמים אנחנו שוכחים את יכולתו של החתול להילחם ולעמוד על שלו ולעיתים מפגש עם חתול הוא הזמנה ומסר לעמוד על מה שחשוב לנו ולא לוותר.


לא ניתן לאילוף
עבור החתול, התשובה "לא" אינה קיימת; הם פשוט משיגים כמעט את כל שחשקה נפשם. הצורך שלהם בעצמאות גורם להם לסרב בלי שמץ רגשי אשם; כשהם לא מעוניינים במשהו, תשובתם סופית ושום דבר לא יעזור. החתול לא ניתן לאילוף באמצעות תגמול והפגנת אהבה. כאשר אנו מאמצים חתול עלינו לקחת בחשבון שאם הוא ישיג תנאים טובים יותר אצל השכן שלנו, הוא יעבור אליו. אל תיקחו זאת אישית ואל תעלבו, להיפך תלמדו מהמנטור המוכשר הזה לדאוג לעצמכם ולאינטרסים שלכם.
אסיים בתפילה: חתול יקר למד אותי לראות את דרכי במקומות חשוכים, עזור לי להרפות כדי להירגע וליהנות מהחיים. חזק את הקסם שלי שאשא אותו ליעד


באהבה דורון אורסיאנו-ויטנר

דורון אורסיאנו-ויטנר עוסק מזה שני עשורים בהכנת 'תעודות זהות של הנשמה' מאבחן ומיעץ באמצעות מעגל הצבעים האינדיאני וקריאה בקלפי טוטם בעלי החיים ע"פ הפילוסופיה האינדיאנית.