חתולים וכלבים לאימוץ

קחו אותי הביתה: הכירו את הכלבים והחתולים המקסימים שממתינים באגודה לבתים חמים ואוהבים

שוקה: שוקה הוא חתול מעורב בצבע שחור-לבן בן 4 חודשים, גור חברותי ומקסים שנמצא בבסיס צבאי על ידי חיילות שרצו שיהיה לו עתיד יותר טוב והביאו אותו לאגודה. הוא נהנה לשחק ולחקור את הסביבה, אוהב תשומת לב, צמא למגע וליטופים ויוקיר תודה למי שיבחר לאמץ אותו ללבו ולביתו.
צילום ועריכה: ליאור לוי

פרינססה: פרינססה היא כלבת רועים מעורבת ומקסימה בת חצי שנה. היא נמצאה משוטטת ברחוב עם רגל שבורה ולאחר טיפול במרפאה הווטרינרית של האגודה וחודש של מנוחה היא מוכנה למצוא בעלים מחויבים שיעניקו לה בית יציב. מדובר בכלבה מצחיקה וסקרנית שרוצה כבר להכיר את העולם הגדול שבחוץ. יש לה עדיין רגל עקומה בגלל השבר ובעקבות כך היא מעט צולעת אך זה לא מונע ממנה להשתולל ולרוץ. היא צפויה להיות גדולה פיסית ועדיין זקוקה לחינוך. היא מצדה מבטיחה להיות חברה ונאמנה ולתת המון אהבה למי שיבחר לאמץ אותה.
צילום ועריכה: ליאור לוי

רינו: כבר חודשים ארוכים שרינו ממתין לבית חם. רינו הוא רועה גרמני מעורב בן 3.5 שנים, כלב בוגר ומחונך, צייתן וקשוב דרק ממתין להגיע לבית עם בעלים שיאהבו, ישחקו ויאתגרו אותו. הוא יהיה תוספת נפלאה למי שמחפש כלב בוגר ומיושב עם ניסיון חיים והרבה אהבה.

ג'וליאן: הגור המתוק הזה הוא ג'וליאן, חתול מעורב בן 3 שנים, מתלטף ומלא אהבה. הוא מחפש תשומת לב ורוצה למצוא משפחה חדשה, במיוחד עכשיו כשהחורף מתקרב. הוא הגיע מבית עם חתול נוסף אך לא אכפת לו להיות בן יחיד למי שיבחר לאמץ אותו ללבו ולביתו.

קייסי: קייסי היא כלבת רועים מעורבת בת שנה, כלבה גדולה שמתנהגת כמו גורה. היא שובבה וקופצנית, חברה של כולם, וזקוקה למשפחה עם הרבה מרץ ועם ניסיון בחינוך שתדע להציב לה גבולות. היא מצדה מבטיחה להיות חברה נאמנה ואוהבת.

נינג'ה: נינג'ה הוא חתלתול ג'ינג'י מעורב וכובש בן 4 חודשים. מדובר בגור חברותי ופעלתן שאוהב לטפס ולקפוץ ולכן זכה בשמו המחייב. הוא חברותי עם אנשים ועם חתולים אחרים וישמח למצוא משפחה שתפעיל אותו, תזרוק לו צעצועים ותעניק לו בית אוהב לכל חייו.

ניל: ניל הוא לברדור מעורב בשרפיי בן שנה וחצי, כלב גדול ומסיבי עם הרבה כוח. הוא מתוק, שובב, אוהב לשחק עם כלבים אחרים ולהתמסר לליטופים כשהוא שוכב על הגב. הוא כמובן זקוק להרבה פעילות ויהיה כלב נהדר גם למשפחה עם ילדים.

ג'ונסון: הכירו את ג'ונסון – כלב רועים מעורב וחכם בן שנה וחצי עם מבט מתבונן. הוא אוהב לשחק עם כלבים אחרים, וכמו הרבה רועים יש לו נטייה לשמור ולכן יש לקחת בחשבון שבחצר הוא עלול לנבוח הרבה. הוא מבטיח להיות חבר נאמן למי שיבחר להפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהמשפחה.

מקס: מקס הוא כלב רועים מעורב בן שנה, בעל אופי עדין ומקסים. מדובר בכלב זהיר, שמעדיף לגשת לאט ולבדוק קודם את השטח עד שהוא נפתח. הוא חברותי, מתוק, מסתדר עם כלבים אחרים וישמח למצוא משפחה שמבינה את האופי של כלבי רועים שתעניק לו בית חם ואוהב לכל חייו.

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר. לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב. לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.