ועדת הכלכלה אישרה

הצעת חוק ביוזמת האגודה, לפיה בעלים לכלבים שאינם מסורסים או מעוקרים ישלמו אגרת חידוש רישיון גבוהה יותר, תעלה לקריאה שנייה ושלישית בכנסת

אגודת צער בעלי חיים בישראל רשמה היום הישג גדול למען הכלבים בארץ, כאשר הצעת החוק ביוזמתה להסדרת פיקוח על כלבים, לפיה בעלים לכלבים שאינם מסורסים או מעוקרים ישלמו אגרת חידוש רישיון גבוהה יותר, תעלה בקרוב לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת.

החוק שיזמה האגודה, בשיתוף פעולה עם ח"כ איתן כבל (יו"ר השדולה להגנה על בעלי חיים בכנסת) וחברי הכנסת פאינה קירשנבאום, ניצן הורוביץ ודב חנין, הועלה היום לדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת, לאחר שעבר בקריאה הראשונה. בוועדה הוחלט כי הפער בגובה תשלום האגרה בין כלב שאינו מעוקר או מסורס לכלב שעבר ניתוח זה יעמוד על 300 ₪. כך יעודד החוק את בעלי הכלבים לעקר ולסרס את כלביהם וכך יימנעו המלטות של אלפי כלבים שלא מוצאים בית מדי שנה ונידונים לחיי סבל ברחוב או לשהייה ארוכה במכלאות. אנו מקווים כי בשבועות הקרובים יובא החוק לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת וייכנס במהירות לתוקף.

במקביל ממשיכה האגודה במבצע העיקורים והסירוסים לכלבים ולחתולים המוצעים במחירים מסובסדים. המבצע, שהחל בחודש אפריל יימשך עד סוף חודש מאי, וזאת הודות לתרומה שהתקבלה באגודה לנושא זה.

לקביעת תור לעיקור או סירוס במרפאת האגודה בתל אביב או במרפאת אגודת צער בעלי חיים השרון במושב בני ציון, אנא התקשרו: 4553*.