… ומה בשבילך, רקסי?

איך לא חשבו על זה קודם? במסגרת שיתוף פעולה של האגודה ומיזם GooDog, מכונות אוטומטיות לממכר חטיפי כלבים יוצבו בבתי קפה

בעלי הכלבים מכירים את התופעה הנפוצה של עסקים שאינם מתירים כניסה לחיות מחמד, ביניהם גם עסקי מזון רבים. בעקבות שיתוף פעולה של אגודת צער בעלי חיים בישראל והמיזם החברתי GooDog, יוכלו בעלי הכלבים בתל אביב לא רק לשבת בניחותא בבתי קפה, אלא גם לפנק את הכלב שלהם בחטיף מיוחד עבורו.

בימים אלה מוצבות מכונות אוטומטיות לממכר חטיפים לכלבים באזורים בהם קיים ריכוז גבוה של כלבים. בכל מכונה ניתן למצוא שני סוגי חטיפים – מזון המיועד לכלבים בוגרים ומזון המתאים לגורים. תמורת שקל אחד תספק המכונה בעלת העיצוב הדלמטי כמות מזון של כ-12 גרם. כך יוכלו בעלי הכלבים להימנע מלתת לכלביהם שאריות של המזון המבושל שהזמינו לעצמם, ולפנק אותם בכמות קטנה של מזון איכותי, שלא תפגע בסידור ההאכלה הקבוע שלהם. אחוז מהכנסות המכונות יועבר לאגודה וישמש אותה לרווחת הכלבים החוסים.

מיזם GooDog הינו מיזם עסקי-חברתי, שמטרתו סיוע לכלבים באמצעות נגישות מקסימלית וחופשית למזון לכלבים. "המוני כלבים נטושים נאספים מדי יום במתקני האגודות למען בעלי החיים", אומר ניר לוק, ממקימי המיזם. "אגודות אלה מתקיימות מתרומות, ומאחר ואחזקת הכלבים דורשת כסף רב, חיפשנו רעיון לגיוס כספים שכל השותפים לו ייהנו מעצם הסיוע. בחרנו במכונות האוטומטיות לחטיפי כלבים, הדומות למכונות המסטיקים הפזורות בפיצוציות. כך כולם מרוויחים – הכלב זוכה בחטיף איכותי, הבעלים תורמים לאגודת צער בעלי חיים בישראל והכלבים הנטושים נהנים מהתרומה".

אז בטיול הבא שלכם עם הכלב, בפארק או בקפה השכונתי, חפשו אחר המכונות הדלמטיות. תנו לכלב שלכם נשנוש קטן וקחו חלק בתרומה למען בעלי חיים הזקוקים לעזרה.