הצ'יף חוזר הביתה

צ'יף, גור דוברמן שנפגע בתאונה, שוקם במרפאת האגודה. בעליו הדואגים הגיעו לבקרו מדי יום עד להחלמתו המלאה

בשבת נעימה של טרום קיץ החליט ענאן עכילה לקחת את כלבו צ'יף, דוברמן גזעי בן חמישה חודשים, לטיול בחוף הים. צ'יף הסקרן, שנקשר באחורי הטנדר, הבחין בחתול שעמד על המדרכה הסמוכה לכביש וקפץ לעברו תוך כדי נסיעה. ענאן המודאג, ששמע את רעש המכה ויללות רמות, עצר מיד את הרכב וגילה את כלבו מדמם, כשעצמותיו מרוסקות לגמרי ופצע עמוק חושף את בשרו.

ענאן הבהיל את צ'יף למרפאת האגודה, שם הוחלט לנתחו מיד. בניתוח אורתופדי ארוך ומורכב טיפלו הווטרינרים ברגלו המרוסקת של צ'יף והוא נאלץ להישאר באגודה למשך שבועות ארוכים לצורך שיקום והשגחה רפואית. לענאן הוסבר כי קשה להעריך את מידת שיקומו של צ'יף, אולם סביר כי הוא יצלע למשך שארית חייו.

צ'יף במהלך השיקום באגודה
צ'יף במהלך השיקום באגודה

ענאן שב בערב לביתו כשהתמונות המחרידות מאירועי היום לא עוזבות אותו, ולאחר מחשבות מרובות החליט כי הוא לא מסוגל לעזוב את צ'יף וכי גורלו נקשר בגורל הכלב. למרות המלצות מכרים לנטוש את הכלב, מדי יום הגיע ענאן לאגודה לבקר את צ'יף ולטייל אתו. לדבריו, הוא נקשר מאוד לצ'יף, אותו קיבל בגיל חודשיים משכן שרצה לנטוש אותו.

השבוע חזר צ'יף לביתו, וענאן מדווח כי שמחת החיים של צ'יף מדביקה את כל מי שרואה אותו, וכי הוא מתמודד גם עם טיפוס המדרגות הביתה.