געגועים לחיבוקים חמים

קמפיין לאימוץ כלבים: צפו בקליפ המרגש של MARBL שמוצג דרך נקודת מבטו של כלב במסגרת שיתוף פעולה מיוחד עם אגודת צער בעלי חיים בישראל במטרה לעודד אימוץ כלבים

כל מי שגידל כלב יודע כי היצורים הפרוותיים והמתוקים האלו מרגישים הכל, אוהבים בלי גבולות, מתבוננים, ויודעים בדיוק מתי להגיע ולתת נשיקה או להניח על בעליהם את הראש.

הקליפ של ההרכב MARBL (מוריה אור) לשיר החדש The First Day Of The Rain יצבוט את הלב של כל מי שאי פעם חווה פרידה. כשהסיטואציה הזו, שבכל מקרה עושה מחנק בגרון, מסופרת מנקודת המבט של כלב, העין מתקשה להישאר יבשה. בקליפ היפהפה והמרגש עדשת המצלמה של תומר לוי מתארת זוג במערכת יחסים, פרידה והתחלה חדשה של כל אחד מהצדדים, מנקודת מבטו של סימבה הכלב.

בסוף הקליפ מתגלה שהשיר הזה, הוא למעשה קמפיין משותף של MARBL עם אגודת צער בעלי חיים בישראל, שנועד לעודד אנשים לאמץ כלבים, ועל המסך מופיעים כלבים שננטשו באגודה וממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ויגדלו אותם באהבה כל חייהם.

מוריה עצמה משוגעת על כלבים ומאמינה שהדברים הכי טובים באים עם פרווה וארבע רגליים. אחרי אלבום ששוחרר בחודש מאי, שלושה סיבובי הופעות באנגליה, סינגל בפלייליסט גלגל”צ וסיקור נרחב בבלוגים ובעיתונות בינלאומית, מוריה לא מתכננת לעצור. לאחרונה ההרכב התקבל לפסטיבל חשיפה בינלאומית, וחומרים לאי.פי חדש כבר מתגבשים.

אנו רוצים להודות מעומק הלב לכל יוצרי השיר והקליפ – מילים ולחן: מוריה אור; פסנתר: מוריה אור; הפקה ומיקס: מאור שוורצברג (אולפני מישמש); מאסטרינג: רונן הלל; הקלטות פסנתר: דוד יעקובוביץ'; בימוי, צילום ועריכה: תומר לוי; הפצה: הליקון בע"מ; מיתרים: הגר מעוז, נועה איילי, אביטל צייג, רודיון סיילר; תזמור מיתרים: אורי שרטר; שחקנים: טל שדה, גלית מור, איתי אדמי ומוריה אור; שחקנים פרוותיים: סימבה ובטטה; צילום תמונות: תומר לוי.