גם הם זקוקים למזון!

קמפיין גיוס תרומות למען בעלי החיים החוסים באגודה. התרומה שלכם היא האוכל שלהם

מדי שנה אלפי בעלי חיים במצוקה מוצאים מחסה באגודת צער בעלי חיים בישראל: כלבים, חתולים, סוסים, חמורים, בעלי כנף, חיות משק ועוד. לאחר שבעלי חיים אלו עוברים שיקום במרפאתה, עושה האגודה במיטב מאמציה למצוא לכולם בית חם ובעלים אחראיים. האגודה הוותיקה, שמציינת 90 שנות פעילות, מתקיימת מכספי תרומות, בעזרתם היא מאכילה, מטפלת ודואגת לבעלי החיים הנטושים.

בימים אלה יוצאת האגודה בקמפיין גיוס תרומות מיוחד ששמו "גם הם זקוקים למזון", שמטרתו גיוס כספים עבור מזון המיועד לבעלי החיים החוסים במקום. הקמפיין, שילווה בתשדירי טלוויזיה ורדיו, יימשך כחודש ימים ויסתיים ב-15 בפברואר.

עזרו לנו לעזור להם – התרומה שלכם היא האוכל שלהם! היכנסו לדף ההתרמות של הקמפיין באתר מימונה והרימו תרומה למען בעלי החיים.

תורמים ומרוויחים פעמיים: גופים רבים שהתגייסו למען המטרה החשובה, מציעים לתורמים פרסים שונים בעמוד הקמפיין, בהתאם לגובה התרומה. כך, בנוסף לתרומה עבור בעלי החיים תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מתנות כגון קורסים וסדנאות, בילויים זוגיים, מוצרים לבית, תכשיטים ועוד.

אלפי תלמידים מכל רחבי הארץ, המשמשים כשגרירי האגודה במסגרת מועדון צב"ח (צער בעלי חיים), לוקחים חלק פעיל בקמפיין ומסייעים להפיצו באמצעות הרשתות החברתיות. התלמידים מעלים פוסטים שבהם מופיעים צילומים של המאכלים האהובים עליהם עם הכיתוב "המאכל האהוב עליי ביותר הוא…, אבל באגודת צער בעלי חיים בישראל יש הרבה בעלי חיים שזקוקים אף הם למזון", עם תיוג לדף ההתרמה של הקמפיין. רוצים לעזור להם? העלו גם אתם פוסט עם צילום המאכל האהוב עליכם, כולל הכיתוב, ואל תשכחו לתייג את דף ההתרמה.

תודתנו נתונה לכל הגופים שנרתמו למען הפרויקט ומציעים לתורמים מתנות שונות: קורס בבית הספר לצילום גליץ, מלונה לכלב מבית "אל גליל – אמנות בעץ וברזל", לילה בצימר "גג הגליל" במושב אמירים, שיט זוגי ביאכטה מפוארת עם יאכטות גלי נעמה, רחיפה עם מדריך מתנת נשר מצנחי רחיפהשעון עדי לגבר ולאישה, תמונת טפט של בעלי חיים מתנת WALL AND DECO, סדנת בישול טבעוני עם השף גיל הררי, טיול שבת של חברת הטיולים "בדרך", מנוי לשלושה חודשים לאחד מעיתוני "אצבעוני", זוג ציפורי אהבה מקרמיקה של האמנית אורלי פיטל, הסדנא "לקרוא את פרויד" של בית הספר למטפלים OUTDOOR THERAPY, מוצרים של חברת הקוסמטיקה האורגנית "פארן", הספר המדריך לגידול גורים של BARK BUSTERS, שרשרת גולדפילד 18 קרט של מעצבת התכשיטים דנה טוביאנסקי, ארוחת המבורגר טבעוני לזוג במסעדה הטבעונית לודנס ברעננה, סיכת שיער לכלבים מתנת PET ROYALTY, פסלוני בעלי חיים מתנת STONE AGE, לוח שנה של אגודת צער בעלי חיים בישראל, קולרים מעוצבים לכלבים של המעצבת מיכל נגרין, תיקי נשים בצורת חתול של בוטיק "אין שניה לך", סטים של חיות מעץ מ"מיניאטורה", תמונת קולאז' של כלב וחתול של "שי בננה", כריות בצורת בעלי חיים מבית RICO HOME STYLING, תמונת קיר של סוס בבית הלקוח מתנת חדרי הקסם של ויקטוריה, ציור של פרה אבסטרקטית של איתי מגן.