בעקבות התפשטות הקורונה

מכתב מיו"ר העמותה, הגב' הילמה שמושקוביץ, ועדכונים על פעילות האגודה בימים אלה

חברים יקרים,

בעקבות התפשטות הקורונה, אנו עוקבים אחרי הנחיות הממשלה והמשרדים הרלוונטיים, פועלים על פי ההוראות ויתכן שנבצע שינויים בהתאם לעדכונים שיתקבלו.

אנו באגודת צער בעלי חיים בישראל דואגים לרווחת כל בעלי החיים, ובמיוחד לאלה שנמצאים תחת חסותנו. העבודה בבית המחסה והטיפול בבעלי החיים הנטושים תלויים בבריאות צוות העובדים המסור שלנו. לכן, בשעה זו אני מבקשת את עזרתכם ואת שיתוף הפעולה שלכם.

המרפאה הווטרינרית של האגודה ברחוב הרצל 159 בתל אביב ממשיכה לעבוד כסדרה: בימים א-ה בין השעות 20:00-08:00, בימי ו בין השעות 14:00-08:00, ובשבת בין השעות 14:00-11:00. אם אינכם מרגישים טוב וצריכים להגיע עם חיית המחמד שלכם למרפאה הווטרינרית שלנו, בבקשה שלחו מישהו במקומכם – קרוב משפחה או חבר. אנא זכרו לצייד אותו בייפוי כוח ובכל המסמכים הרלוונטיים.

אם אתם חושבים על אימוץ בעל חיים, בבקשה שקלו היטב את העניין. אל תגיעו להחלטה חפוזה, והיו בטוחים כי תוכלו לספק לחתול או לכלב את כל צרכיו, בימים אלה ולמשך כל חייו. החבר החדש על ארבע שמצטרף למשפחה זקוק לטיפול שוטף – מזון, מים, תשומת לב והרבה אהבה. במקרה של כלב, יש להוציאו לטיולים, וכשמדובר בחתול יש לנקות את ארגז הצרכים שלו. בימים אלו, כדאי לקחת בחשבון כי יתכן ושעות הפתיחה של החנויות יצומצמו, ולכן מומלץ להצטייד במספיק מזון ובציוד נוסף שנדרש לטיפול בבעל החיים. אם אתם בטוחים שתוכלו לעמוד במחויבות ובאחריות הללו – אתם מוזמנים להגיע אלינו ולאמץ חבר חדש.

אם ברצונכם לפנות אלינו טלפונית, אנא עשו זאת רק אם באמת יש בכך צורך. גם בימים של שגרה המרכזייה שלנו עמוסה בפניות, ולכן אנא קצרו כדי שנוכל לסייע לכל הפונים. בכל הנוגע לטיפול בחתולי חצר, הנכם מתבקשים לפנות לרשות המקומית שאמונה על הטיפול בהם.

מתנדבים קבועים באגודה מוזמנים להמשיך ולהגיע בשעות הפעילות הרגילות. המתעניינים בפעילויות של מחלקת החינוך של האגודה מתבקשים להתקשר אלינו כדי לקבל מידע מעודכן.

אני מקווה שתבינו שאין לנו את האפשרות להתחייב ולדאוג לחומרי חיטוי עבור כל המבקרים במקום (מלבד לצוות), לא רק בגלל המחסור במלאים בארץ, אלא גם בשל המגבלות התקציביות שלנו. אנא קחו אחריות אישית, שמרו על היגיינה נאותה, ושטפו היטב ידיים עם סבון לעתים קרובות יותר.

אני מקווה שהמצב ישוב לקדמותו במהרה ושכולנו נוכל להמשיך בחיינו כפי שהיו טרם המשבר שפוקד אותנו.

האגודה שלנו פועלת הודות לתרומות, ואלה חשובות אפילו יותר בימים אלה. תוכלו לסייע לנו באמצעות תרומות בטלפון 4553*, באתר האינטרנט שלנו או באפליקציית PayBox.

תודה לכם ושימרו על עצמכם.

הילמה שמושקוביץ – יו"ר (בהתנדבות)

אגודת צער בעלי חיים בישראל