ארבעה חילוצים נוספים של סוסים וחמורים

שני סוסים ושני חמורים שסבלו מהזנחה והמהתעללות הובאו השבוע לאורוות האגודה, בה הם יעברו שיקום

אל אורוות האגודה הגיעו שני חמורים ושני סוסים אשר סבלו מהזנחה ומהתעללות וכעת יעברו שיקום באגודה על ידי צוות מומחים. כך ממשיכה האגודה במאמצים הרבים לשחרור החמורים והסוסים מסבלם.

חמור שעבר התעללות מידי ילדים במשך חודשים נאסף ממושב שדה דוד ליד קריית גת, בעזרתו האדיבה של ד"ר צבי גלין, מנהל המחלקה הווטרינרית של עיריית תל אביב, אשר השאיל לאגודה נגרר לבעלי חיים. החמור נמצא במצב גופני ירוד, רגלו פצועה, טלפיו רקובים והוא רזה מאוד ומיובש. סביר כי ללא עזרתנו היה החמור מתמוטט בקרוב באפיסת כוחות.

החמור עבר התעללות מידי ילדים
החמור עבר התעללות מידי ילדים

אתון (בתמונה הראשית), שנאספה על ידי המחלקה הווטרינרית בהוד השרון בניהולה של ד"ר אופירה מויאל, הגיעה לאורוות האגודה כשהיא בתת תזונה, מיובשת עם פציעה קשה בטלף שגורמת לה לצליעה. עומרי סרפר, מפרזל סוסים, התנדב לטלף את האתון והיא עוברת שיקום באגודה.

סוס שנמצא משוטט, רזה מאוד ומלא בתולעים
סוס שנמצא משוטט, רזה מאוד ומלא בתולעים

סוס שנמצא משוטט הובא אלינו בעזרתו של ד"ר אנרי יפה. הסוס רזה מאוד, סובל מתולעים וברגלו האחורית פצע ענק פתוח. ד"ר תמי סיניבר, רופאת הסוסים, מטפלת בסוס ואנו מקווים כי יחלים במהרה ונוכל לשקמו ולמצוא עבורו את אורוות החלומות.

זיהום קשה ברגל, כנראה משבר ישן שלא טופל
זיהום קשה ברגל, כנראה משבר ישן שלא טופל

סוס נוסף, שהוחרם מבעליו ביפו עקב טיפול לא הולם, הובא לאגודה על ידי פקחי עיריית תל אביב. לסוס זיהום קשה ברגל, כנראה משבר ישן שלא טופל.

אנו מודים לציבור על ערנותו ועל הדיווחים המתקבלים באגודה ובמחלקות הווטרינריות בארץ. ללא תשומת לבו של הציבור לא היינו יכולים להמשיך במאבקנו לשחרור החמורים והסוסים מסבלם.