אנשים טובים באמצע הדרך

קבוצה של עיוורים ולקויי ראייה ממרכז מרש"ל בתל אביב ביקרה באגודה, קיבלו סיור מודרך, פגשו בעלי חיים שונים והוציאו כלבים לטיול

במסגרת פעילות המחלקה לחינוך להומאניות, התקיימה באגודה פעילות מרגשת עבור קבוצה של עיוורים ולקויי ראייה ממרכז מרש"ל (מרכז רב שירותים לעיוור) בתל אביב, מרכז ייחודי המתמחה במתן שירותים שיקומיים חברתיים ומקצועיים במטרה לקדם את עצמאותו של האדם העיוור והשתלבותו בחברה ובקהילה.

לכבוד הביקור הכין צוות האגודה חדר מיוחד, שבו הוזמנו המבקרים להחזיק וללטף סוגים שונים של בעלי חיים. חברי הקבוצה שמעו הסברים על האגודה, ביקרו בחתולייה, שם ליטפו את החתולים המועמדים לאימוץ ולבסוף הוציאו כלבים לטיול בחצר האגודה.

אנו רוצים להודות לחברי הקבוצה ולמדריך רון סואן, שאף תרם לאגודה וסיכם את הביקור כך: "בשמי ובשם חברי הקבוצה ממרכז מרש"ל לעיוור של עיריית ת"א יפו אני רוצה להביע תודה גדולה. הגענו למקום נעים, מטופח ומלא אהבת אדם וחי. היה תענוג לשמוע את דברי ההסבר ולדעת שיש אנשים שמחויבים לרווחתם ולהצלתם של ידידינו ההולכים על ארבע. חברי הקבוצה התרשמו ונהנו מהחוויה ומהמגע עם בעלי חיים מגוונים, ונשמח להדק את הקשר ולהגיע עם קבוצות נוספות מהמרכז שלנו, ביניהם ילדים ובני נוער. אתם אנשים טובים באמצע הדרך!".

לפרטים נוספים על סיורים מודרכים באגודה, אנא צרו עמנו קשר בטלפון 4553*.