אלה הכלבים שאותי משמחים

כלבים לאימוץ: שירה הלוי, מתנדבת יקרה באגודה, מספרת על הכלבים המקסימים שממתינים באגודה לבתים חמים ואוהבים. בואו לאמץ אותם!

מדי יום מגיעים לאגודה המתנדבים המסורים שלנו כדי להוציא את הכלבים לטיולים, לתת להם לפרוק אנרגיות, להעניק ולקבל אהבה. הם מכירים את כל הכלבים, את אופיים, ואת הקשר המיוחד שהם יוצרים עם אנשים. שירה הלוי מציגה כמה כלבים מתוקים במיוחד שמחכים כבר חודשים ארוכים לבתים אוהבים, בליווי תמונות שצולמו על ידי המתנדבים באגודה.

ג'ספר - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

ג'ספר: הוא לברדור מעורב וחמוד שנראה כמו דוגמן פרסומות, קוראים לו ג'ספר, הוא אמנם בן 9 שנים אבל אף אחד לא סיפר לו את זה. הוא מלא באנרגיות, אוהב לרוץ ולשחק עם כלבים אחרים והדבר שהוא הכי אבל הכי אוהב בעולם זה לשחק עם כדורי טניס.

מרגו ומוניק - כלבות לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

מרגו ומוניק: שתי הנסיכות הצרפתיות האלה מחכות כבר למעלה משנה בכלוב. הן חיו יחד כל חייהן ולכן מאוד קשורות האחת לשנייה ובאגודה מתקשים להפריד ביניהן ומעוניינים למצוא בעלים שיעניקו לשתיהן ביחד בית חם ואוהב. מרגו האפורה (האסקית מעורבת) היא בת 7 שנים ומוניק (החומה) בת 8 שנים, הן כלבות קטנות ובריאות שלפניהן עוד שנים של אהבה, לתת ולקבל. הן מסתדרות עם אנשים וילדים, מחונכות וממושמעות, ויתאימו למי שאין ברצונו להתחיל לחנך כלב.

פיט - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

פיט: פיטפיטון הוא פיטבול מעורב בן שנתיים וחצי, אבל הוא לא יודע את זה. מדובר בכלב מתוק אמיתי, עדין וביישן, שרק רוצה חיבוקים ונשיקות. הוא אוהב לשחק בחוץ, בעיקר עם נקבות, ומי שיבחר לאמץ אותו יזכה בכלב מדהים אוהב ושמח.

רוזיטה - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

רוזיטה: רוזיוש המתוקה היא כלבת דוברמן מעורבת בת שנתיים. היא חברותית, אוהבת לרוץ ולשחק עם חברים בחצר ובין תחביביה רביצה ושיזוף בשמש. אם אתם מחפשים חברה אתלטית בגודל בינוני עם לב ענק, רוזיטה היא הכלבה המושלמת.

מקס - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

מקס:  מקסי הוא כלב מלינואה מעורב בן שנה וחצי, אתלטי ובגודל המושלם לאוהבי כלבי הרועים שרוצים כלב יפהפה בבית אבל לא מאוד גדול. הוא מלא בשמחה ומרץ וישמח לצאת עם הבעלים העתידיים שלו לריצה ולגרום להם להיכנס לכושר. והדובדבן שבקצפת הוא כמובן זינוקי השמחה שלו שלא היו מביישים אף מתחרה באולימפיאדה.

בוב - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

בוב: בובי בן השנתיים וחצי הוא כלב מאוד מצחיק בסך הכל. הוא גדול ומגושם אבל יתחיל לדלג בשמחה ברגע שיראה חבר. הוא מאוד אוהב אנשים אבל די אדיש לרוב הכלבים. בקיצור, הוא קצת סנוב, אבל בקטע טוב כמובן.

לוק - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

לוק: המבט הכל כך אנושי הזה שייך ללוק, כלב עדין ורגיש בן שנה וחצי שתמיד גורם לתהות על מה הוא מהרהר. מדובר בחברמן אמיתי עם כלבים, אבל לאנשים לוקח לו קצת זמן להיפתח. העניין הוא שברגע שמצליחים להגיע לליבו הוא נותן את כל כולו.

מקס - כלב לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

מקס:  מקסי הוא כלב עדין שרוצה לקבל רק חום ואהבה, מאוד אוהב מגע ומגיע לבקש חיבוקים וחיזוקים. הוא בן שנה וחצי, מסתדר עם כל הכלבים ואוהב לשחק עם חבלים, קצת חושש מאנשים חדשים, אבל ברגע שתכירו אותו לא תוכלו להיפרד ממנו.

סימה - כלבה לאימוץ - אגודת צער בעלי חיים בישראל

סימה: סימוש היא כלבה שובבה בת 5 שנים עם ניסיון חיים שלימד אותה להשיג את מה שהיא רוצה. מדובר בכלבה קורעת מצחוק שעושה תעלולים לכלבים האחרים. מי שיבחא לאמץ אותה יקבל קומדיה מהלכת וכלבה עם לב זהב.

באגודה נמצאים בכל עת עוד המון כלבים וחתולים שממתינים לפגוש את הבעלים שיעניקו להם בית חם ואוהב. אמצו כלב או חתול מאגודת צער בעלי חיים בישראל ותזכו בחבר אוהב שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר.

לאימוץ – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב.

להתנדבות – בואו להדרכת מתנדבים שמתקיימת באגודה מדי יום שלישי בשעה 16:00 וביום חמישי בשעה 11:00.

לפרטים נוספים, התקשרו: 4553*.