אימצתם חתול? נהדר, החיים שלכם הולכים להשתנות ואנחנו נשמח לעזור עם זה!

1000 האנשים שיאמצו חתול מהאגודה, יקבלו במתנה פיתרון ייחודי לריחות לא נעימים מתנת מודיפיי פט

מאמצים יקרים וחובבי חתולים! אנחנו שמחים להודיע לכם שבמסגרת שיתוף פעולה ייחודי שלנו באגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א עם חברת Moodify – אלף המאמצים שיאמצו חתול או חתולה באגודה, יקבלו מוצר שמנטרל ריחות לא נעימים מארגז החול של החתולים בצורה יעילה. 

המוצר המדובר הוא מודיפיי פט, המנטרל את הריחות הלא נעימים שכולנו מכירים מארגז החול של החתולים. חשוב לנו לציין שהמוצר מנטרל רק את הריח הספציפי של הארגז חול ולא ריחות חשובים אחרים כמו דליפת גז.

הפיתוח של המוצר נעשה ע"י סטארטאפ ישראלי בשיתוף מכון ויצמן ובהובלתו של פרופ' נועם סובל. המעבדה של פרופסור סובל נחשבת לאחת משלוש מעבדות חקר חוש הריח המובילות בעולם. חברת Moodify  עוסקת בפיצוח חוש הריח והבנת ההשפעה שלו על המוח האנושי. בבסיס המוצר יש אלגוריתם מורכב שמנבא את הקשר בין המבנה הכימי של המולקולה לבין תפיסת הריח שלה והתגובה שהמוח שלנו מייצר ב"קריאת"  הריח. כך המוצר מאפשר נטרול ריחות בצורה יעילה, על בסיס עקרון ה"ריח הלבן". בדומה לרעש לבן המתקבל מערבוב תדרים שונים באותה עוצמה.  

המוצר מגיע בצורה של תליון חרס מצופה תמיסת ריח ייחודית ומחליף את הצורך ברכישת חול יקר וריחני וכמו כן מחליף את הצורך להוסיף לחול תוספים הדורשים מגע והתעסקות עם חול החתולים.  

השימוש הוא פשוט ונוח וכל מה שצריך לעשות זה לתלות את התליון ליד ארגז החתול בגובה האף האנושי. המוצר מנדף ריחות גם של מכרסמים כמו עכברים, אוגרים, שרקנים, ארנבים ועוד.

לינק לאתר:  https://www.moodify.pet/

בחרו אופציה של מארז חד פעמי

והזינו את קוד הקופון: LETLIVE

המתנה ניתנת לכל מאמץ או בעל חתול שהגיע דרך האגודה לצער בע"ח

הנה כמה פרטים מעניינים שאולי לא ידעתם על חתולים ויעזרו לכם לאמץ אחד:

  • אחד מכל 3 אנשים מגדל חתול בעולם המערבי.
  • בעולם כולו יש למעלה מ-300 מיליון בעלי חתולים.
  • כולם יודעים שחתולים אוהבים לישון, אבל מה שאולי לא ידעתם, הוא שחתולים מעבירים 70% מהחיים שלהם בשינה. לא פחות. אנחנו די בטוחים שכמה מכם ישמחו להתחלף איתם, לא?
  • חתולי בית יכולים לרוץ במהירות של יותר מ- 48 קמ"ש. רק נגיד שזה 5 קמ"ש יותר מהר מיוסיין בולט, שנחשב לאחד האצנים הגדולים בכל הזמנים.
  • יש 200 חתולים שגרים בדיסנילנד. הם שם כדי לדאוג שלא יהיו במקום עכברים. וזה די עובד (חוץ ממיקי מאוס כמובן).
  • אנחנו אולי לא יכולים לשתות מי ים, אבל חתולים כן. הכליות שלהן מסוגלות לטפל ברמות המלח הגבוהות.
  • ברוב העולם, חתולים שחורים נחשבים למזל רע, אבל בבריטניה ואוסטרליה הם דווקא סימן למזל טוב.
  • חתולים לא מסוגלים להרגיש טעם מתוק.
  • חתולים מסוגלים לייצר 100 צלילים שונים, לעומת כלבים שמסוגלית רק ל- 10. וזו רק עובדה אחת מיני רבות שחתולים מנצחים לפיה את הכלבים.