אהבה בימי קורונה

מקרה ההתעללות בכלב בבת ים היה זרקור שהאיר על תופעה כואבת ובוערת. מהצד השני אנו מתרגשים מכל אימוץ בתקופת הסגר על ידי אנשים טובים, שרואים בבעל החיים חבר טוב שמעניק אהבה ללא תנאים

כולנו הזדעזענו מההתעללות האיומה בכלב טיילר בבת ים, והתרגשנו מהתגובות של הציבור למקרה. התעללות בבעלי חיים הוא נושא חשוב, שלא תמיד עולה לסדר היום. באופן מצער הרשויות מגלות אזלת יד, כאשר מרבית המקרים נסגרים במשטרה והמעטים שמגיעים לבתי המשפט נגמרים לרוב בעונשים קלים. ולמרות כל זאת, חשוב לא להתעלם ולדווח על מקרי ההתעללות ועל בעלי חיים שנמצאים במצבי מצוקה למוקד הפיצו"ח של משרד החקלאות (בטלפון 9096*), לווטרינר הרשותי, למשטרת ישראל וגם לנו באגודה.   

לבית המחסה של אגודת צער בעלי חיים בישראל מגיעים כמעט מדי יום כלבים שחוו הזנחה והתעללות פיסית או נפשית, והצוות המטפל ביחד עם המתנדבים המסורים מרעיפים עליהם אהבה, משיבים להם את הביטחון בבני האדם, ופועלים ככל יכולתם כדי למצוא להם את הבתים החמים והאוהבים שלהם הם כל כך זקוקים.

המקרה האחרון בבת ים היה זרקור שהאיר על תופעה – יש דברים שאי אפשר להגיד עליהם "נקסט". צפו בסרטון שהופק בשיתוף נקסט טי וי, שקורא לכם לתרום לחברים הטובים ביותר שלנו, שזקוקים לנו ולאהבה שלנו עכשיו, יותר מתמיד.
היכנסו לאתר שלנו או לאפליקציית פייבוקס, תרמו באהבה – והיא תחזור אליכם בחזרה.

תקופת הסגר והעלייה החדה שלה אנו עדים בבקשות לאימוץ בחודשים האחרונים, מדגישים את הקשר המיוחד שלנו בני האדם עם הכלבים ועם החתולים ואת האהבה ללא תנאים שהם מעניקים לנו. צפו בכתבתה של ליאור ורוצלבסקי מתוך המהדורה המרכזית, ששודרה בערוץ רשת 13 ב-8.9.20.

בבית המחסה של האגודה ברחוב הרצל 159 בתל אביב ממתינים עוד עשרות כלבים וחתולים נטושים. בואו לפגוש אותם באגודה, היעזרו ביועצי האימוץ שלנו והעניקו בית חם לכלב או חתול, שיכניס לחייכם המון שמחה ואושר ויחזיר לכם אהבה ללא תנאים.