טל פרידמן והחתולים השמנים למען חתולים חסרי בית

פעילות המעודדת אימוץ חתולים בעמודי הפייסבוק של האגודה ושל להקת טל פרידמן והחתולים השמנים

מזה מספר שנים שאגודת צער בעלי חיים בישראל מנהלת פעילות ענפה ברשת הפייסבוק. דף הפייסבוק שלנו, המונה כ-10,000 אוהדים, מסייע לנו בין השאר לספר לציבור על בעלי חיים שמחפשים בתים חמים ולמצוא להם משפחות מאמצות.

בימים אלו אנו משיקים תחרות מיוחדת ברשת הפייסבוק בשיתוף פעולה עם להקת "טל פרידמן והחתולים השמנים", במטרה לעודד אימוץ של חתולים חסרי בית. התחרות תתקיים במקביל בדף הפייסבוק של "אגודת צער בעלי חיים בישראל" ובדף הפייסבוק של להקת "טל פרידמן והחתולים השמנים".
.
איך משתתפים? גלשו לדף הפייסבוק של האגודה והצטרפו אלינו באמצעות לחיצת Like. גלשו לזירת התחרות, העלו תמונה מקורית של חתול שאתם אוהבים במיוחד והזמינו את החברים ברשת הפייסבוק להצביע לכם (ניתן להזמין את החברים להצביע בצורה נוחה דרך אפליקציית התחרות). התחרות תחל ביום ראשון, 25.11.12, בשעה 15:00 ותסתיים ביום ראשון, 9.12.12, בשעה 15:00.

עוזרים לחתולים וזוכים בפרסים:

מקום ראשון – 250 שקלים לחנות החיות "שלי פטס" ואלבום להקת "טל פרידמן והחתולים השמנים".

מקום שני – 200 שקלים לחנות החיות "שלי פטס" ואלבום להקת "טל פרידמן והחתולים השמנים".

מקום שלישי – 150 שקלים לחנות החיות "שלי פטס" ואלבום להקת "טל פרידמן והחתולים השמנים".

מקומות 4-5 – 100 שקלים לחנות החיות "שלי פטס" ואלבום להקת "טל פרידמן והחתולים השמנים".

שיתוף הפעולה בין אגודת צער בעלי חיים בישראל לבין להקת טל פרידמן והחתולים השמנים כולל לא רק את התחרות הזו. בהופעת ההשקה של אלבום הבכורה של הלהקה, שתתקיים ביום שלישי, 27.11.12, בשעה 21:30 במועדון בארבי בתל אביב, יוצב דוכן של האגודה, שישמש לאיסוף תרומות לסיוע לבעלי חיים. בנוסף יוכלו אוהדי דף הפייסבוק של האגודה ליהנות מכרטיס שני בחינם להופעה (מוגבל ל-100 אוהדים). פרטים נוספים – ‎בדף הפייסבוק של האגודה.

הפרס הגדול ביותר – חבר לחיים

באגודת צער בעלי חיים בישראל שוהים כל העת עשרות חתולים חסרי בית, המחפשים משפחה חמה ויד מלטפת. אם אתם רוצים לאמץ חתול מקסים – בואו לאגודה שברחוב הרצל 159 בתל אביב וזכו בפרס הגדול ביותר – חבר לחיים. לבירורים ניתן להתקשר אלינו לטלפון 4553*.