חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קוראים לי קים נעים מאוד!

וזה הסיפור שלי

קים בת שנה, כלבה מעורבת, חברותית, אוהבת ומלאת שמחת חיים. היא נהנית ממשחקים, אוהבת להיות ליד אנשים ותמיד שמחה לקבל תשומת לב ולחלוק אהבה בחזרה. קים מחפשת משפחה שתעניק לה בית חם ויציב, ובתמורה תקבל חברה נאמנה, מתוקה ומלאת קסם. צילום: אגם פוסטצי

כמה עובדות עלי
עזרו לקים למצוא בית חם! בבקשה שתפו
מעוניינים לאמץ? מעולה! אנחנו מחכים לכם באגודת צער בעלי חיים בישראל!

בואו לאמץ בימים:
א-ה 11:00-17:00
ו- 8:00 -13:00
אימוץ מתבצע בנוכחות כל בני המשפחה
ניתן לפנות אלינו לווטסאפ: 0542683630

כלבים נוספים מחכים לאימוץ שלכם!