עושים חיים ברשת

הפעילות השוקקת של האגודה במדיה החברתית מגיעה לעשרות אלפי גולשים, וחברי דף הפייסבוק מסייעים לבעלי החיים בדרכים מגוונות

מזה למעלה משנה שאגודת צער בעלי חיים בישראל פעילה במדיה החברתית ומפעילה דף פייסבוק שוקק חיים. במסגרת פעילות זו הצטרפו אל האגודה כבר כ-6,000 אוהדים וחברים בפייסבוק. בשבועות האחרונים החליטה האגודה להרחיב את פעילותה במדיה החברתית והזמינה כמה ממובילי הדעה הבולטים ברשת הישראלית לסיור במתחם האגודה.

במסגרת האירוח ערכו מובילי דעת קהל סיור באגודה, בו הוצגו בפניהם הפעילויות השונות המבוצעות במקום לרווחתם של בעלי החיים. המשתתפים פגשו בין השאר את הכלבים הנטושים הממתינים לבתים חמים, ליטפו את החתולים שמחכים לאימוץ, פגשו את העייר החדשה שנולדה רק כמה שעות לפני כן לאתון שמטופלת באורווה, הכירו כמה מהסוסים וזכו לפגוש באופן אישי גם עיט שהגיע אל האגודה כשהוא פצוע. האורחים צילמו את האירוע, צייצו בטוויטר, העלו עדכוני פייסבוק ופוסטים בנושא ובכך עזרו לאגודה לזכות בעשרות אלפי חשיפות במדיה החברתית.

סיור באגודה
סיור באגודה

חברו הטוב של האדם – גם ברשת

חברי דף הפייסבוק של האגודה מסייעים לה להפיץ את מסריה החשובים ולמצוא בתים מאמצים לכלבים ולחתולים המחפשים בית. החברים גם חולקים זה עם זה את אהבתם לבעלי חיים, משוחחים זה עם זה ועם האגודה בנושא טיפול בבעלי חיים ומתן סיוע בעת הצורך ונהנים לדון בחוויות מעולם גידול בעלי החיים.

בין השאר מסייעים חברי הפייסבוק לאגודה למצוא שמות לבעלי חיים המגיעים לבית המחסה. בפעילות שזכתה באחרונה לתהודה רחבה, עזרו חברי הפייסבוק למצוא שם לעייר צעירה. עשרות גולשים הציעו לעייר החמודה שמות וצוות האגודה בחר ביניהם לבסוף את השם גולדה. הפעילות אף זכתה לסיקור מיוחד בעיתון ישראל היום.

בנוסף סייעו חברי דף הפייסבוק של האגודה לקדם את קמפיין "לא הכפרה שלך", בו יצאה האגודה בקריאה להמיר את מנהג שחיטת התרנגולים בכיפור במתן צדקה. חלק מחברי הפייסבוק של האגודה הצטרפו להפגנת האגודה בנושא בשוק התקווה בתל אביב, בעקבות אירוע פייסבוק מיוחד אליו הוזמנו אלפי חברים. חברי פייסבוק הגיעו גם לחגוג עם האגודה את יום בעלי החיים הבינלאומי, שגם אליו הוזמנו באירוע פייסבוק חגיגי. ביום מיוחד זה נהנו האורחים מהנחות, מהטבות וממבצעים בשווי מאות שקלים.

אמצו ללבכם

אם אתם רוצים לסייע לאגודה, אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות פעילות במדיה החברתית שתעזור להגדיל את קהל האוהדים בדף הפייסבוק שלה ולהפיץ את מסריה. אתם מוזמנים לגלוש לדף הפייסבוק של האגודה, ללחוץ על Like, להזמין את חבריכם לדף ולהפיץ את התכנים. כל עזרה שכזו תסייע לאגודה להמשיך בפעילותה החשובה ולמצוא בתים מאמצים חמים לבעלי חיים נוספים.