ניוזלטר – פסח 2016

אגודת צער בעלי חיים בישראל מציגה את הניוזלטר המסורתי לחג הפסח, עם כל העדכונים והחדשות

לקריאת הניוזלטר המלא לפסח לחצו כאן.
דבר יושבת הראש, פסח תשע"ו
חברים יקרים,

לפני חודשיים יזמה האגודה סדרה של הרצאות מעשירות בתחום רווחת בעלי החיים, ולבית המחסה שלנו הגיעו אנשים רבים שנחשפו לפעילותנו. אחת השאלות שעלו שוב ושוב היתה כיצד ניתן לסייע לעמותה ולבעלי החיים החוסים בה. על רקע אווירת ההתגייסות, הנתינה וההתנדבות המאפיינות את חג הפסח, הייתי רוצה להרחיב על הנושא בניוזלטר המסורתי שלנו לחג.

 

תרומות: כעמותה שכל פעילותה מתאפשרת הודות לתרומות, כל תרומה, קטנה כגדולה, מסייעת לנו להמשיך את פעילותנו ארוכת השנים לרווחת בעלי החיים. גם תרומה של ציוד תתקבל בשמחה. אם סדרתם את הארונות לקראת החג, אנו נוכל להיעזר בשמיכות, מגבות ומצעים ישנים, כמו גם במזון או ציוד של בעלי חיים שכבר אינם בשימוש (רצועות, קולרים, מנשאים, ארגז צרכים, חול לחתולים, מיטות מרופדות, מתקני גירוד וכד').

אימוץ: באגודה נמצאים בכל עת עשרות כלבים וחתולים נטושים שכל מבוקשם הוא בית חם ובעלים אוהבים. יועצי האימוץ שלנו ילוו אתכם בתהליך ה"אימוץ האחראי" הנהוג באגודה ויסייעו לכם למצוא חבר חדש על ארבע.

התנדבות: טיול ארוך ומפנק, יד מלטפת ומבט אוהב תורמים רבות לבעלי החיים הנטושים, לקשר שלהם עם בני האדם ולהקניית הרגלים שיקלו עליהם למצוא בית. אתם מוזמנים להגיע להדרכת מתנדבים, המתקיימת באגודה פעמיים בשבוע, ולאחר מכן להתנדב בזמנכם החופשי ללא תיאום מראש. בנוסף, נשמח להיעזר במיומנויות מקצועיות של מתנדבים בתחומים שונים.

פעילות באגודה: מחלקת החינוך להומאניות של האגודה מעבירה מדי שנה מאות פעילויות חינוכיות לקבוצות מגוונות, הכוללות סיור חווייתי מודרך ומפגש בלתי אמצעי עם בעלי החיים. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל מידע על ימי תרומה לקהילה עבור חברות, ימי הולדת בעלי ערך מוסף ופעילויות מיוחדות לילדים, כולל הצטרפות למועדון צב"ח, שבמסגרתו גני ילדים ובתי ספר מסייעים לבעלי החיים בדרכים שונות.

טיפול רפואי: המרפאה הווטרינרית שלנו פתוחה לקהל הרחב שבעה ימים בשבוע ומציעה שירותים וטרינריים במחירים נוחים. אם בעל החיים שלכם אינו מסורס/מעוקרת, ניתן לבצע ניתוחים אלה מרפאת האגודה, וכך לתרום לבריאותו של בעל החיים וגם למנוע התרבות יתר וסבל של גורים אשר לא פעם ננטשים באכזריות ברחוב או מתקשים למצוא בתים מאמצים.

רשתות חברתיות: גם לקליק קטן יכולה להיות השפעה גדולה. בעמוד הפייסבוק של האגודה מתפרסמים מסרים חשובים, מידע על בעלי חיים המועמדים לאימוץ ופעילויות שונות. לייק או שיתוף של הפוסטים הללו יחשפו אותם לאנשים רבים נוספים.

דיווח: נתקלתם בבעל חיים במצוקה? אל תתעלמו. התקשרו למוקד האגודה ואנו נטפל במקרה או נפנה אתכם לגורמים המתאימים.

יש לכם רעיונות שנוגעים לרווחת בעלי החיים? שתפו אותנו ואנו נבדוק כיצד ניתן לקדם אותם.

בברכת חג אביב שמח,
הילמה שמושקוביץ – יו"ר (מתנדבת)
אגודת צער בעלי חיים בישראל