הכוכב הבא הוא בעל החיים שלכם

העלו לעמוד הפייסבוק של האגודה סרטון של בעל החיים האהוב שלכם, ואולי הוא ישולב בקליפ חדש שניצור לשיר מוכר של שרית חדד במטרה לעודד אימוץ כלבים וחתולים נטושים

מי שמגדל כלבים וחתולים מכיר מקרוב את הקשר המיוחד שנוצר בין חיית המחמד לבעליה, את האהבה ללא תנאים, החברות והנאמנות, ואת העובדה שבעל החיים הופך לבן משפחה ולחלק משמעותי מחיי הבעלים. רבים מהבעלים הגאים אף מרבים לצלם את הכלב או החתול שהם מגדלים, מפרסמים תמונות וסרטוני וידאו בכיכובם ואף פותחים עמודים ייעודיים במדיה החברתית.

כדי להמחיש את הקשר המיוחד שנוצר בין חיית המחמד לבעליה וכדי לעודד אנשים נוספים לאמץ חבר חדש על ארבע, בקרוב ניצור קליפ מיוחד מטעמנו לשיר מוכר של שרית חדד.

אם אתם רוצים שבעל החיים שלכם יופיע בקליפ, היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ושתפו סרטון של בעל החיים שלכם, לבד או ביחד אתכם. הסרטון יכול להיות מצחיק, נוגע ללב, או לכלול רגע משותף ומיוחד עם בעל החיים. הסרטונים הנבחרים ישולבו בקליפ שיראה את האהבה והשמחה שבעל חיים מכניס לחיי כל מי שאימץ אותו ללבו ולביתו. סרטונים בעלי משקל גבוה ניתן לשלוח באמצעות אתרים כדוגמת ג'מבו מייל או וויטרנספר לדוא"ל volunteer@spca.co.il.

כללי השתתפות: גולשים המעלים סרטון מצהירים כי מדובר בקטע וידאו מקורי וכי הם בעלי זכויות היוצרים שלו, ומסכימים כי אגודת צער בעלי חיים בישראל תשתמש בקטע (או בחלק ממנו) לצורך עריכת וידאו קליפ שישודר בפלטפורמות שונות. העלאת הסרטון מהווה הסכמה לשימוש בקטע ולגולש לא תהיה כל טענה לאחר עריכת הקליפ. קטעים בהם מופיעים קטינים יישלחו על ידי הוריהם בלבד והעלאת הסרטון מהווה את הסכמת ההורים לשימוש בקטע.