איך אפשר לעזור?

בנוסף לתרומות כספיות, ישנן דרכים נוספות שבהן תוכלו לסייע לנו ולבעלי החיים החוסים באגודה

לעתים קרובות אנו נתקלים בשאלה "איך אפשר לעזור לכם?". כעמותה שכל פעילותה מתאפשרת הודות לתרומות, כל תרומה, קטנה כגדולה, מסייעת לנו להמשיך את פעילותנו ארוכת השנים לרווחת בעלי החיים. בנוסף לתרומות כספיות, ישנן דרכים נוספות שבהן תוכלו לסייע לנו ולבעלי החיים החוסים באגודה:

אימוץ בעל חיים: באגודה נמצאים בכל עת עשרות כלבים וחתולים נטושים, שכל מבוקשם הוא בית חם ובעלים אוהבים. יועצי האימוץ שלנו ישמחו ללוות אתכם בתהליך ה"אימוץ האחראי" הנהוג באגודה, ויסייעו לכם למצוא חבר חדש על ארבע, שיכניס לחייכם אושר ושמחה.

התנדבות: המתנדבים היקרים שלנו תורמים רבות לבעלי החיים הנטושים, לקשר שלהם עם בני האדם ולהקניית הרגלים שיקלו עליהם למצוא בית. אתם מוזמנים להגיע להדרכת מתנדבים, המתקיימת באגודה פעמיים בשבוע, ולאחר מכן להגיע אלינו בזמנכם החופשי ללא תיאום מראש. בנוסף, נשמח להיעזר במיומנויות מקצועיות של מתנדבים בתחומים שונים.

התנדבות קבוצתית: בואו לבקר באגודה! מחלקת החינוך להומאניות של האגודה מעבירה מדי שנה מאות פעילויות חינוכיות לקבוצות מגוונות, הכוללות סיור חווייתי מודרך ומפגש בלתי אמצעי עם בעלי החיים. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל מידע על פעילויות בעלות ערך מוסף לקבוצות מאורגנות ועל ימי תרומה לקהילה עבור חברות.

ציוד: הווטרינר המליץ להחליף לכלב את המזון היבש? החתול שלכם לא אוהב את החול שקניתם עבורו? אתם מוזמנים להביא אלינו מזון, חול או ציוד לבעלי חיים שאינם בשימוש (רצועות, קולרים, מנשאים, ארגז צרכים, צעצועים, מיטות מרופדות או מתקני גירוד). כמו כן, נשמח לקבל שמיכות, מגבות ומצעים ישנים שיחממו את בעלי החיים בחורף הקר.

מיחזור: במסגרת פעילות מועדון צב"ח, בתי ספר וגני ילדים אוספים בקבוקים ופחיות המיועדים למיחזור. כספי הפיקדון הנתרמים לאגודה משמשים אותנו לרכישת מזון לבעלי החיים. פעילות דומה ניתן לערוך גם במסגרות נוספות, כגון מקומות עבודה ועסקי מזון, וכך לתרום פעמיים – הן לבעלי החיים והן לסביבה.

דיווח: נתקלתם בבעל חיים במצוקה? אל תתעלמו. התקשרו למוקד האגודה ואנו נטפל במקרה או נפנה אתכם לגורמים המתאימים.

טיפול רפואי: המרפאה הווטרינרית שלנו פתוחה לקהל הרחב שבעה ימים בשבוע ומציעה שירותים וטרינריים במחירים נוחים. אם בעל החיים שלכם אינו מסורס/מעוקרת, ניתן לבצע ניתוחים אלה במרפאת האגודה, וכך לתרום לבריאותו של בעל החיים וגם למנוע התרבות יתר וסבל של גורים אשר לא פעם ננטשים באכזריות ברחוב או מתקשים למצוא בתים מאמצים.

רשתות חברתיות: גם לקליק קטן יכולה להיות השפעה גדולה. בעמוד הפייסבוק של האגודה מתפרסמים מסרים חשובים, מידע על בעלי חיים המועמדים לאימוץ ופעילויות שונות. לייק או שיתוף של הפוסטים הללו יחשפו אותם לאנשים רבים נוספים.

הורים וילדים: במועדון צב"ח (צער בעלי חיים) חברים גני ילדים ובתי ספר המסייעים לבעלי החיים בדרכים שונות. ספרו למורים ולצוות הגן על המועדון ובקשו מהם ליצור עמנו קשר. בנוסף, ניתן לחגוג לילדכם יום הולדת עם ערך מוסף באגודה, ולהגיע אלינו כקבוצה מאורגנת במסגרת קייטנת הורים.

יש לכם רעיון נוסף הנוגע לסיוע לבעלי החיים באגודה? צרו עמנו קשר בטלפון 4553*.

צוות האגודה ובעלי החיים מוסרים לכם תודה מראש.